Cuma, Haziran 02, 2006

mezun evet evet mezun...


O kadar çok şey oldu ki, nasıl anlatsam nerden başlasam...Pazartesi trienalde ufak çapta bi'defile daha olucakmış. Yarın provalar var okulda.
Ben çok yorgunum, sürekli uyuyorum her boşlukta. Fotoğrafları çekmek için Ayça geldi bizle okula. Çok teşekkürler Ayçaaaa duyuyor musun? Biz kendi kendimize uğraşırken iki tane çocuk durdu yanımızda; isterseniz biz yardım edelim hem sizin için iyi olur biz de dosyamıza iş koymuş oluruz...Harika dedik, fotoğraf makinelerini çıkardıklarında yutkunabildim sadece. Bizim okulun fotoğraf bölümündelermiş... 2.sınıfta... Onur'la Serkan'a teşekkürler.

Sonra bana modellik yapan 2 numara tabi. Ne desem boş...Şu duruşa bakar mısınız!!!
Bi'de yetmedi geldi defilede manken oldu benim için arkadaşıyla beraber (emine). Çok tatlılardı. Dans ettiler defilede giysileri sunarken. Sonunda selamlarken ben de dansettim (zıpladım da denebilir)
Babam aradı 'hayat şimdi başlıyor' dedi...
Gaia 'işten çıkıp gelemem' dedi, sürpriz yaptı...
İki numara yani süpermanken sürekli çığlık attı.
Annem 'ah hadi gözümüz aydın' dedi...
Babannem öperim tebrik ederim dedi...
Herkes 'sen şimdi büyüdün mü? e o zaman napıcaksın?' dedi...

Kimisi 'sizde iş imkanları ne?' dedi...
Vapurdaki kadın 'sen o kadar büyük müsün?' dedi...
Hocamız ağladı...
Ben uyumak istedim...
Esin bana mezun insan olduğum için hediye almak istedi ve '58 chevrolet yazılı bi'çanta aldı. Alma dedim aldı...
Semoş 'sen şimdi ödev yapmicaksin di mi artık? oh be!!!' dedi...
Ben kantinde tanımadığım insanlara 'ben mezunummmmm' dedim. Anlam veremediler. Hangi bölüm çıktı ağızlarından sanırım.
Şimdilik iki işin fotoğrafı. Çok merak ederseniz, pazartesi okula bekleriz. 6 'da.Olmadı koyarım diğerlerini de...

4 kere denedim dördünde de eklediğim fotoyu göremedim, nereye kayboluyolarsa, sinirlenmeden yatıyorum, hala uykum var, hala...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrik ettim cok.
ballar sekerler sana...

gaia dedi ki...

mezuninsannevalciimmmm öpüyorum ben burdan seni, bizim de mi hediye almamız lazım şimdi??? tatile göndericem ben seni...hihihihi....

ah benim yarim, aklım dedi ki...

heh geçmiş olsun,hayat şimdi başlıyor güzel şey:)
bideee tebrik ediyorum

Asuman Unsal dedi ki...

teprik teprik konfetiler yağdırıom ama en görünmesinden hafai fişekler
yaaa bu arada 2 nomeromu bi özlemişim burnumda tütmüş tüttürülüo hala sölersin ağlıcam şimdi aaa pek bi duygusallaştım ne gerekse
canım benim hayat karşına hep güzel şeyler çıkarsın :)(:

simiole paris carnet dedi ki...

muthiss !!!

vintage biscuit dedi ki...

tebriklerrr sarı
öpüldünnnn

Unknown dedi ki...

mezun oldun da ne oldu yani ? ne geçti eline ? vapurdaki kadın sokaktaki adam seni mezunluğa layık görmedikten sonra hocalar görse ne olur ? (çekemiyorum evet...bende olmalıyım ! ne eksiğim var senden gencim,güzelim(yalan),7 dil biliyorum(alıştım nasıl olsa yalan söylemeye) AAAAAAAAAA !)
neyse genede hayırlı olsun...bende seçkin davetlere katılırken neval'den bu giydiğim elbise derim artık kasıla kasıla (bi' de bişey daha farkettim post tadında komentler yazıyorum ben bunu hep yapıyorum(kendime engel olamıyorum diycektim son olarak))

neval dedi ki...

herkese teşekkürler:)
kıskananlar çatlasın dicem ağır olucak corni:)
gaia sözünde durmayan ne olsun?

gaia dedi ki...

eeee...şeyyy...çok zengin olsun...ahahhah...

Gøkberk dedi ki...

Haydi geçmiş olsun. İleride dükkandır, sanat galerisidir açıp da muhasebeciye ihtiyacın olursa bağı koparmayalım.

Adsız dedi ki...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Adsız dedi ki...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»