Salı, Haziran 13, 2006

kornfıleks


Ben mutluluğun resmini çizebilir miyim?
Sen kımıldamadan onbeşdakka falan durursan çizerim, iyi de çizerim. Biraz elim soğumuş olabilir, ne zamandır çizmiyorum ama olsun, ısıtırım. Bedenin uyuşursa söyle ikiüçdakka ara veririz. Ben kalemimi açarım falçatalya,
sen de bacaklarını şöyle bi'uzatırsın, boynunu da sağa sola çevirirsin...
'yoruldun mu?' derim ki ben hep bi'şeyler sorarım. Sen de 'çok değil' dersin. Der misin?
..............................

Kırmızı başlıklı kız olmak yerine bordo başlıklı kız olmaya karar verdim ben. Bir de güne kornfıleksle başlamaya... gün daha başlamadan da ateşböceği görmeye... denize o kadar yakınken, önümüzdeki tekneye atlayıp gitme kararı da almıştım ben, ama size söylemedim. Bundan sonra söylemeye de karar verdim ben. İyi etmiş miyim?
Gel kümeleri tekrar çalışalım senle, severdim o konuyu matematikte. Çünkü çizim yapabiliyordum ders matemetik bile olsa. Yani dediğim gibi ben, hazır çizim yapmak demişken, mutluluğun resmini çizebilir miyim? Sen kımıldamadan onbeşdakka durursan çizerim, iyi de çizerim. Yani zamanı durdurmaya da gerek yok , hem zaten yasakmış, olsun...biz dururuz...kımıldamadan...onbeşdakka...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

artık renk körü değilim

blues dedi ki...

ben bağdaştıramadım anonymous şahıs seni çık dışarıı
nebiş bak keyfine mavi yeşil light yerim elbisemi çok severim :)
resme gelince ben çizemem kusura bakma (nasıl bi yorum olduysa bu artık )

ah benim yarim, aklım dedi ki...

mutluluğun resmi jpg'midir yoksa gif'mi?