Salı, Haziran 20, 2006

-levent küçükken yeventti-

Dedemin adı Rızaydı. Senin de ilk ismin Rıza biliyorum. Çocuğum erkek olursa isminde Rıza mutlaka duyulmalı. Yok yok Fikret de olsun, babamın adı. Ya da şeyy...şuanda aklıma gelmedi. Olursa çocuğum, hele bi de erkek olursa, nası bişey çıkartabileceğimi bilemiyorum meydana. Gül ablamın oğlu Levent gibi bi'şey olursa, delirmemek elde değil. Aman allahım, bugün İstiklal'i inletti bi'ara. Bana hiç duymadığım kelimelerden oluşan cümleler kurdu. İkiye gidiyo. Duymamazlıktan geldim. Çok paylaşımcı bi'çocuk bi'de maşallah. Marketten kocaman bi'sakız paketi almak istedi, hem de tatsız. 'Napıcaksın o kadar sakızı' dediğimde, 'abime de götürücem' dedi. Bi'de markette birden önümüze geçip yoga hareketleri yaptı, ama saniyelik, anlamadık...Aslında ben de yapıyorum öyle, turuncu pantolonumu giyince... bilirsin...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ben seni hiç turuncu pantolununla görmedim ki :(

ah benim yarim, aklım dedi ki...

rıza'dan
fikret'e,
fikret'ten
levent'e
alemsin neval :)

vintage biscuit dedi ki...

isim konusunda sonuc ne simdi :)

Adsız dedi ki...

yıza, fikyet, yevent..ahahaha..

uygayyık tayihini naptın?

i.hsan

blues dedi ki...

nebiş bırak leventi maçkayı belirsiz şahısın dediği gibi nolldu senin şu ders yaw

neval dedi ki...

dersten geçtim arkadaşlar, tekrar sınav oldum hocayla konuşup, cuma mezuniyet var:)

dağınık şarkılar dedi ki...

ben gördüm turuncu pantolonu,süper!!!

blues dedi ki...

canımın içi çok sevindim :)
gözümsün :p