Perşembe, Haziran 15, 2006

büyümeden önce


merhaba ben neval. yedibuçuk yaşındayım. annem öyle söle diyo.bunu elimle gösteremiyorum.okula yeni başladım. ama okuma ve yazmayı çok güzel öğrendim.aslında yazım kötü gibi. ama kılavyede basınca güzel çıkıyo. sınıfta bi kız var yanımda oturan.çok fazla kalemi var onun. benden çok. bi de arımayalı silgisi var. pembe. benim de var.ve odam öyle kokiyi.çok güzel. bigün kalemimi unutmustum.arkadasım verdi bana kalem. duygu işte hani yanımda oturan.heh sonra burcu geldi, duyguda benden kalemi aldı. burcu geldi diye.birlik oldular. birlik olmak demek birini dışlamak demektir. çok kötü bişey. çocuğum olursa adını birlik koymam.yada doğrusunu öğretirsem belki koyarım. sözlükten bilmediğim şeye bakmayı sevmem. daha şimdiden hemde. 7 yasındayken yani. sözlüğün yanı parmağımdaki kirden pisleniyo bakerken.iz var orda şimdi bakarsak. silgiyle sildim geçmedi. sonra üzüldüm ben kalemi aldılar diye. daha sonrasında napcam ben örtmen gelince yazamam diye diye camdan bakerken sınıftan dışarı, camda bayrak vardı bide. neyse nevaaaal diye bi ses duydum. tenefüsteyiz tabi. daha zil çalmamış, örtmen gelmemiş. bi döndüm arkamı, önlüğüm de yuvarlak olarak açıldı. çok seviyorum öyle olunca. altım gözükmez çünkü içimde tayt var. annem giydiriyodu.neyse bi döndüm arkamı ablam ve arkadası.onlarda birlik olmuşlar. beni ziyaret etmeye gelmişler nokta tamda kalemim yok düşün virgül. bi çocuk var bizim sınıfta. hoca nokta diyo mesela o nokta yapıcağına nokta yazıyodu. oysaki nokta kalemin kağıtta bıraktığı en küçük şeydir. iki tane olunca bi çizgi çekebiliriz. aslında o çizgide noktalardan olusmustur. biz göremiyoruz. işte tam da kalemim yoktu. beni öle görünce kalem verdiler.temiz kalpliyim.temiz kalpli olmak demek virgül ablanın seni duyması demektir.büyüyünce modacı olcam ben. önce doktor olcaktım. üçyasındayken. saçmalamışım. yapamamki .insanın yedi yasında kendini biliyor olması harikulade birseydir.ondan sonralarda, annem geldi bi de. baska bi gün bu bahsettiğim. ben simitle gagozu çok severim . pek alamazdım harçlık azdı. paramın 3tebirini hesaplayamazdım. kantinde alırken arkadaslarım sıraya geçerek. annemle gözgöze geldik. hadi alalım dedi.ki işte ozaman benim ikinci yirmiüçnisanımdı nokta

12 yorum:

blues dedi ki...

sen teksin bu alemde :)

gaia dedi ki...

telepatik güçlerimin başlangıç safhalarına rastlar bu olay:)) yaaa.. yaa... siz daha inanmayın, siz siz, kim olduğunuzu iyi bilirsiniz:))

gaia dedi ki...

hakkaten ne güzel yazı olmuş nebiş ...

blues dedi ki...

:) gaia dümbelek etmesinler seni emi :) eğer ki sen böyle bir sezgide bulunmuşssan wallah önünde eğilmek lazım gelir derim ben (tabi senin lafını boşa çıkarmayacak kadar çalışıp başaranın da)

ah benim yarim, aklım dedi ki...

yazı süper,anlatım süperde;
ben arı mayalı silgide takıldım yaaa, burnumda tüttü şimdi kokusu. Gözlerimde nemlendi azcık.

vintage biscuit dedi ki...

BOTLARR SUPERRR
Ciceklileride bende var
hala varrr
:)

KM dedi ki...

en küzel günleri ne küzel anlatmıssın hakketten,10 numara. ben mataramı, beslenmemı,sonrasında darbelere maruz kalmama sebep olan abımın odevlerını boyadığım monamilerimi, kovalamaca oynamayı, kızdırılınca çocuk çocuk ağlamayı özledim yaaa. ğğ

Adsız dedi ki...

Bu arı mayalı silgi kesin birilerinin burnuna kaçıyodu koklarken bi de kooperatif kolunda olduğum için her gün bi elvan bi simit hakkımız vardı.. Ne tatlıydı..

dilekarasoy dedi ki...

7 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok zor..

KM dedi ki...

ohooooooo :) xu
yeni gördüm;;

anyone dedi ki...

yeni okudum ben de, süpey olmuş nevay. elleyine sağyık nokta

Adsız dedi ki...

bu yazıyı şimdi bi daha okudum da sen dedin diye..içim bi tuhaf oldu.. sen en iyisi yukarı bak.. kuş var orda.. balığım..

i.