Pazar, Haziran 04, 2006

alıştırma




Bunlar sunuma hazırlık.Daha doğrusu daha da öncesi. Fotoğraf çekimi. Okulun fotoğraf bölümündeki stüdyoda çekildi. Akif çekti... ben de onu çektim, ödeştik...
Yarın defile var yine, trienal açılışını biz yapıcaz. Bugün 11'den 9'a kadar okuldaydık. Herşey düzenlendi. Eyşan Özhim koreografi için yardım etti. Herşey çok mantıklı. Ben de yaptıklarımdan bi'tanesini giyicem yarın. Şimdilik bu kadar daha ne olsun. Hee bi'de 2 numara kayıt yapamadı provadan dolayı ya da benim yüzümden işte. Geç kaldı.
'ablaaaaaa ağlasam sesimi duyar mısın?'
ufff...

3 yorum:

KM dedi ki...

düğüm deyince nedense aklıma ramazan ve sahur geliyor. hee bide annemim "sen daha ayaktamısın" demesi:)
(düğüm konusunda kitaplarda yazan örnekler veririm bilirsin hehehehe)

Gøkberk dedi ki...

Trienalden bir videodur, videoblogdur bekliyoruz Nevalanım. Teknolojinin nimetlerinden faydalanalım lütfen hatta mankenlerle yapılan röportajları video olarak alırsak bir zahmet :)

Adsız dedi ki...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»