Pazartesi, Haziran 05, 2006

Neval kişisine çok uzun olmasına rağmen aslında hiç bişey anlatmayan mektup

Sevgili Neval,

Öncelikle bana bu altın blogundan gümüş bir post ayırdığın için liseli insanın hatıra defterine yazı yazması gibin teşekkürü borç bilesim var.
Akabinde de ben Neval'in yazısını okumaya geldim sende kimsin bre ibiş ? Diyen sayın okuyucu için durumu izah ediyorum : Bu gavurun fiçırink dediği olay bi' nevi.Neval'in blogu feat. Cornelius(veya tam tersini de görmek mümkün) şimdi bu işi sıklıkla yapan zenci hiphopçılar yanlarına cenifır lopez'i alıp ortak bi' şarkı söyledi mi izliyosun,sabahlara kadar dans ediyosun,lamborcini arabana atlayıp son ses bu şarkıyı açıp caddede piyasa yapıyosun da biz yapınca mı burun kıvırıyosun ? Farzet ki ben zenci blogırım(ki balık burcuyum ben,burcum gereği zenci hiphopçı özelliği taşıyorum(bakma bididi bididi konuştuklarına duygusal olur zenci hiphopçılar(belkide tek ortak noktamız budur zenci hiphopçılarla,onlarda benim gibi bididi bididi konuşuyolar,düşünüyolar,uçuyolar,kaçıyolar....bididi bididi))) Neval de cenifer lopez blogır.(İzahat kısmı biraz uzun sürmüş olabilir kabul ediyorum) Mektubun devamı ise şöyle cereyan etmekte :
Okulu bırakıp blog işine başladığımda 4 yaşındaydım.(biraz garip bi' yaşantım vardı her zaman)O zamanlar keçecizade blogır efendi'nin çırağıydım ve ilk okuduğum bloglardan biri senin blogundu.O zamanlar için çok orjinal gelen bu blog zamanla beni öyle bi' sıktı...eeee...öhö...şey...blogun diyorum..hakkaten bir masal gibi bir rüya gibi...eee yeter ! Evet artık açık konuşma vakti geldi.Dünyadaki en iyi blog senin ve çekemiyorum seni.O yüzdende bu mektubu yazma kararı aldım diye devam etsem hem gereksizce uzatmış olurum hemde yoktan entrika çemberi katarım bu saf,temiz duygularla örtülü mektuba...
Sonuç olarak (Ne yazdın ki sonuca varıcaz ? Sorusunun tam yeri tam zamanı pattes cipsi misali)
ben senin daha önce yazdıkların gibi mektuplar yazamıyorum.Bi' kediye olan mektubun ,
bi' ailene uzaklardan yazdığın mektubunun yanına yaklaşmak bi' yana ancak onlara bakarak dile gelip ''vay sefil be yazamıyosan yazma arkadaş'' dedirticek dandik mektuplar yazabiliyorum.E-Mail olsa güzel yazardım ama...yine mesela faksı çok güzel çekerim,telgrafın teline kuş gibi konarım,teleferikten düşerim çok güzel bi' de...
Mektubumu bitirirken (evet,ilkokul ruhumu yaşatıyorum içimde) sana,gaia hanıma,içre hanıma ve aklıma gelmeyen daha milyonlarca insana(çevrem geniştir aslında) beni affetmelerini,benden tiksinmemelerini söylemek istiyorum...elimden en fazla bu kadarı geliyor.
Elvada zalim dünya.(neye niyet neye kısmet sen neşeli mektup diye otur yaz intihar mektubu niyetiyle bitir...)
- cornelius(evet sadece o kadar yazdım ne bekliyodun ?(heh işte bu parantezi bekliyodum diyen insanı alnından öperim,çözmüşsün beni diye fısıldarım kulağına)

6 yorum:

blues dedi ki...

gel de yorum yapma
ewet aynenn
geldim
ve
yorum yok...
:)

gaia dedi ki...

kıs neval! corni oturmaya gelmiş niye haber vermiyosun??

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

cornel kardeşim ne yazmışsa doğru yazmıştır altına imzamı atayım dedim okumadan...okuduktan sonra bir daha belki yazamam bu adam beni kitliyor...

hLL dedi ki...

(: çok komik

Adsız dedi ki...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Adsız dedi ki...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»