Çarşamba, Haziran 07, 2006

küçükken ben bunu da yapardım...


otobüs kamyon araba jip bi biiip!

9 yorum:

Unknown dedi ki...

''gelmiş gelmiş gelmiiiiiiş...kulaaaana girmiiiiiiiş'' tüm zamanlarda beni en allak bullak eden bebek sevme metoduydu.Neyseki henüz 1 yaşında stresti,damar tıkanıklığıydı vesaire olmadığından hiç bi' çocuk kalp spazmı geçirmiyo bu harekete karşılık.45 yaşında adamı çok rahat öldürürsün bu şekilde.o yüzden biraz sağduyu.(durduk yere ciddiyet sembolü olan adam)
neval otobüsü kamyonu anladım da jip nedir ? bebekliğin etilerde geçtide sizin yörede öyle miydi bu otobüs kamyon jip oldu ? misal ben adalarda büyüyen biri olsam otobüs kamyon fayton bibip mi diycem ? (adalarda otobüs kamyon yok ama o ilk ikisi sabit,değişmez onlar) peki biri beni susturabilir mi ? posttan uzun yorum yazmak terbiyesizliğin dik alası mıdır ? istediğin sorudan başlayabilirsin süren 60 saniye.(gaddar örtmenim ben)

ah benim yarim, aklım dedi ki...

otobüs,kamyon,jip bi biip
die geçer tarih kitaplarında.

KM dedi ki...

"otonüs, kamyon, vosvos jip bi biip!" yazmanı beklerdim:)

blues dedi ki...

"korna çalmak yasaktır" [okul civarı tabelası-resmedemiycem malesef]
(herkes beep'liyor biri bunu durdursun)
:)
bu arada ewet jip orjinali yani şöyle demek oluyor otobüs kamyonu gördük de bi de jip görebilsek
tamamen duygusal...

Unknown dedi ki...

genel jip kullanıcısı profiline olan gıcıklığım o yaşlardan devreye girmiş olucak...algıda seçicilik işte...jip'i duymazdam geliyodum heralde.

Gøkberk dedi ki...

Bir de işaret parmağını elin arasında gezdirirken yukarı çıkışlarda yavaş, aşağı inişlerde hızlı şekilde "tombik tombik" yapma diye bir sanat vardı benim gençliğimde. Sene 89, bilemedin 90.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

yok bu güzeldi de ben en çok fış fış kayıkçı kayıkçının küreği şeklinde devam eden çocukla yapanın kayıktaymış havası versin diye sallandığı ama nedense yapan insanın bir anda delirmesi sureti ile gıdıklama eylemine giriştiği o garip şeyi severim:)))

blues dedi ki...

bir pantalon bir de kot
ahhhtapot ahtapot
:) :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar orjinali :
''otobüs , kamyon , TAKSİ , jip , bi biiip'' dir.