Salı, Mayıs 23, 2006

gönderen:nevarneval

yusuf yusuf olmak diye buna denir herhalde. Cuma okul bitiyor inşallah. Koşuşturmamı görmen lazım. 2 kilo verdim. Bağırıcam yaa tutma beni. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Dün gibi derler ya hani, hiç oralara girmiyorum bile. Ben aslında şey istiyorum tam olarak; halıya dizlerimi sürtüp yara yapmak, evet evet tamamen böyle bi'şey. Zaman daha erkenken, küçükkenki gibi yani. Bi'de 'anneeeeeeeee bittiiiiiiiiiiiii!!!' demek. Okul bitiyor ya o bakımdan...
görüşürüz cumaya...
şimdilik arayan beni masallarda bulsun...

7 yorum:

Gøkberk dedi ki...

Kolay gelsin. Ya benim gibi Temmuz'da bitseydi okulun:) Ne kadar erken o kadar iyi.

blues dedi ki...

çok şükür bitiyor
artık daha rahat mı görüşürüz yoksa hayat koşuşturması mı girer araya bilemem ama başardığın kesin ve seninle gurur duyduğumuz :)
ikizler mi desek...

Unknown dedi ki...

hadi geçmiş olsun.(okul bitti diye mi söyledim yoksa hayat başladı diye mi orası belirsiz)

Unknown dedi ki...

Dansınızı pek begendim.giyim hocaları sizin gibi yaratıcı öğrencileri olduğu için gurur duymalılar.Profesyonel defilelere taş çıkardınız.Elinde birkaç kare varsa hani.....

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

keşke bitmeseydi diyeceğin günler gelecek şimdi...

blues dedi ki...

nebiş nerdesinnnn jüri dedin pazartesi dedin kayboldun gittin masalalrım kutuda çıkarttırma şimdi bana söyle nerdesin

Adsız dedi ki...

Really amazing! Useful information. All the best.
»