Pazar, Mayıs 21, 2006

google'da ara: neval

Bana dün gece bi'mail geldi, aynen yayınlıyorum:
'Konu: selam adım neval boktan bi gece geçiriorum
ulan dedim bi kaç yüz bankanın insan kayynaklarındaki
işlere baktıktan sonra neval yazayım ne çıkacak?
sen çıktın voleybolcuyum ama benim servislerim iyidir
22 yaşındayım evleniyorum
sana nie bunları yazdığımı sorma seninle evlenmek falan istemiyorum tabi
anlatacak biri olsun istedim galiba şu sayfandaki şeyler harika yaw
bende taksim meydanında giymek istediğin kıyafetleri
3 yıldır okul kütüphanesinden aldığım collezioni dergilerinde ağzım açık izlerdim,
aptalca ama hepsinde bi farklı nokta var içinde kendini düşünmek
sana mahsus değil hatta dolaş bakalım ne kaybedeceksin
ben söyleyeyim tarihe bile geçersin
öpüldün'

İlginç tabi, sonra msni açtım beni eklemiş. Pek konuşamadık ben iyi değildim, başım falan ağrıyordu, uyudum. Bugün konuştuk herşey ortaya çıktı:
Bundan yıllar yıllar önce(!) sene 95 falan, babam beni tuttu kolumdan voleybol kursuna götürdü. Hüseyin hoca'nın, Ali Koşullu'nun( depremde vefat etti) ve Kenan hoca'nın ellerine teslim etti. Bizim gaia'da voleybolcuydu bi'zamanlar, geçen senelere kadar beach volley şampiyonluğu falan da var benden duymuş olmayın da. Onun da üzerinde emeği geçmiş çok iyi hocalar, babam ordan tanıyor. Bunu da yetiştirin diye götürdü bıraktı beni kocaman salonun ortasına. Ben o zamanlar çok zayıfım, sadece kol ve bacaktan ibaretim hatırlıyorum. Sonra kurs arkadaşlarım var tabi, bi'tanesinin adı Neval. İlk defa Neval diye birisini görüyorum ve arkadaşım oluyor. Ben onu hiç unutmamıştım. Düne kadar hep aklımdaydı, gerçekten ve bi'daha ne gördüm ne haberini aldım.11yıl boyunca falan... Msnde konuşurken beni nası buldun dedim. Tekrar anlattı maildeki gibi. Benim aklıma hemen geldi o Neval olabileceği, ona yönelik sorular sordum falan mesela şöyle;
-sen voleybolcu musun?
-evet
-pekiiii kavaklıda ya da gölcükte bulundun mu hiç?
-ben değirmendereliyim ama izmirde yaşıyorum.
-aaaa peki ortaokulda falan mı başladın voleybola?
-evet
-hocan kimdi?
-hüseyin hoca vardı, sen tanıyo musun?
-ohaa yani yuh yanii evet tabi, sen endrüstri mesleğin spor salonuna mı geliyodun kursa?
-ya evet yaa inanamıyorum.
-bi dakka sen o nevalsin , beni hatırladın mı?
-hatırladım da benim hiç aklıma gelmemişti, şok oldum bi dakka.
-ben sonradan hüseyin hocanın antrenörlük yaptığı değirmendere sporda da oynadım.ya inanamıyorum, sen benim hep aklımdaydın biliyo musun? yuh...



İşte böyle O Neval bu Neval-miş. İnanamadım...Biz dünyanın bir kez daha küçük olduğuna karar verdik. Hocalar bizi karşılıklı oynatırdı iki Neval-iz diye. Fotoğrafını falan yolladı bana, bi'de İrem vardı hatırlıyor musun? dedi. Fotoğrafı görünce herşey daha da bir netleşti. İrem'de tabi...Çok düşünüyordum ben bi'daha Neval diye bi'arkadaşım olucak mı diye? Bunu düşünürken 11 yıl önceki Neval'i de düşünüyordum tabi. Napıyo acaba? Şimdi nerdedir? Beni hatırlıyo mudur? diyordum. Çok sevindim gerçekten , anlatamayacağım kadar çok. Onu resmen çağırmışım...Umarım hep böyle tatlı şeyler olur hayatımda (hayatımızda, Neval sana diyorum:)
Evlenecekmiş, beni de çağırdı İzmir'e. İnşallah gidebilirim. Neval'cim çok özlemişim seni çok, iyi ki geldin.
Şimdi size sesleniyorum aramıza girip bi'dilek tutabilirsiniz. Hadi!

13 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

tuttum ben
:)(: ne şaane yahu
benimde böyle birşeye ihtiyacım var evet evet ihtiyacım olan şey bir süprizzz

KM dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

vakti zamanında bende adımı soyadımı aysiku denen msn eskisinin sörçüne yazdıydım ve bi' kişi çıktıydı ama biz sizin gibi iletişemedik tabi hep onun suçu bunlar...

Gøkberk dedi ki...

Arada evlenme teklifi var sen anlamamışsın. Şimdi uzaklarda bir yerde sen bu e-posta ile gelen teklifi kabul etmediğin için acı içinde yaşayan başka bir Nevarneval daha var. Zamanında biri de beni Google'dan bulmuştu ancak kod adı bende saklı bir durum yüzünden ben duruma çok sevinmemiştim.

vintage biscuit dedi ki...

nevallll yahuu ne güzel anlatmışsınnn . olaya ayrı bayıldım , seni anlatışına ayrı bayıldımmmmmm.....
iki nevallll gelin bakıyım iki yamacıma şöyle dilek tutacammm
xxxxxxxxxxx

ferhat can dedi ki...

benim var bir tane daha neval diye arkadaşım. dünyanın en komik nevallerinden biridir.

blues dedi ki...

nevı yaw çok sevindim ilaç gibi gelmiş belliki sana :)
eskiler güzeldir ama birçok acıyı getirir yanında
hem benim nevalim bi tane
daha fazladına gerek yok :)

hayal dedi ki...

Ben bi dilek tuttum bakalim ne olacak

neval dedi ki...

arkadaşlar umarım dilekleriniz kabul olur:)

anyone dedi ki...

çok tuhaf oldum şimdi; tutacak bir 'dilek' bile yok.

allah iyilik versin diyorum, ne diyim başka.

bu arada yazıyı okurken tam msni açtım beni eklemiş kısmındayken birinin beni listesine eklemesi de bir sırlar kapısı, 5. göz hatta x-files'a konu olabilecek ilginçlikteydi. bloglar aleminde tuhaf şeyler oluyor.

mer dedi ki...

ya ilkokul arkadaşım var benimde bi neval. onu çok özledim acaba nerde çok merak ediyorum...
nevallerin buluşma noktası :) ehe

simiole paris carnet dedi ki...

i-na-nil-maz, minik dunyanin kocaman surprizleri :) hemen dilegimi tutuyorum...

bugun ne guzel bir gun.

Adsız dedi ki...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»