Cumartesi, Mayıs 06, 2006

vosvos istiyorum açık ve net

Yaa baba bu sefer de ben sana bağırıyorum... Neden değiştirdin bizim
vosvosu yaa? Şimdi ben alana kadar biraz zaman geçmeli,
mezun oluyorum tamam ama dayanamıyorum...
Baba sana bağırıyorum, lastiğinden vurulursa bir
vosvos
nereye kadar gidebilir?
Ben gitmek istiyorum, kendim gezmek için değil vallahi!!Bir vosvos tarihte çok uzağa gitmiş olamaz (dayanamaz derler) Ben sadece onu gezdirmek istiyorum. tek amacım bu.
Bizim modifiyeci arkadaşlar var ( hastayım bu cümleye)
Yapar onlar bişeyler, üstünü de açtırırız, eski 62(tavşan) modelinin yerini
tutmaz ama o da senin suçun.
Neyse ben gidiyorum, şimdilik yanlız gidiyorum heryere, şimdilik...


5 yorum:

Gøkberk dedi ki...

Nevalanım size şöyle bir model önerebilirim. Kırpılmış sürümü olarak da bu var

neval dedi ki...

ahh efemm almış kadar oldum, pek tatlılar saolun...

anyone dedi ki...

bir de mtv'de bir program var, eski püskü arabaları boyatıp, parlatıp gıcır gıcır yapıyorlar.

modifiyeye karar verirseniz mtv'ci arkadaşlarla görüşeyim :))

vintage biscuit dedi ki...

süperler ya . ufak arabalara bayılıyorum ama 1. 80 boy olunca sadece dışardan bakıyorum :)))) mini cooper hayalim ondan sadece bakmakla sınırlı kalıyor :))))

neval dedi ki...

anyonebey bakın arar bulurum sizi, heveslendirmeyin rica ediiciim:)
vintagecim hiiç dışarlardan bakma,
al ve paşalar gibi kurul(tam anlamıyla paşalar gibi) olmadı taşdevrindekiler gibi kullanırsın:)