Cuma, Mayıs 19, 2006

ama ben...ben...



Dün Aksanat'ta Zeynep Tanbay dans topluluğunun açık provası vardı. İçre'yle beraber izlemeye gittik. İçimde yeni şeyler yapma isteği doğdu. Ne kadar ayran gönüllüyüm kendimi anlayamıyorum bazen. Süperdi, çok az bi'kısmını izlememize rağmen hayran kaldım. Zeynep Tanbay, Türkiye'de tek bir isim üzerine kurulu ilk dans topluluğu ve profesynel olarak 10 kişiyi biraraya toplamayı başarmış bir modern dans topluluğu. Hepsinin fizikleri mükemmel, Hepsi çok sağlıklı. 28yaşında bi dansçı vardı ki benden küçük göstreriyodu. Şok oldum. Dedimki kendi kendime;
'ya kendini saçma sapan şeyler düşünüp yaşlandırıyosun. ne salaksın, dans et, genç kal hayat güzel,ne kadar çok şeyle beslenirsen o kadar iyidir hadi göriyim seni vırıın vırnnn'
harika

Bizim karşı komşumuz da bu dans topluluğunda yer alıyor. Bu projeyi görünce farkettim. Orda da karşılaştık haliyle. 'nası beğendin mi? işte hergün böyleyiz' dedi
Birşey diyemedim. Zaman çok çabuk geçiyordu ve merdivenden inerken kendimi bir kez daha boş olarak gördüm. Beslenme çantasında sadece elma ve yumurtası olan bi'çocuktum. İnsanlar doyuyordu evet hem de tıka basa...

4 yorum:

blues dedi ki...

kendine haksızlık etme canımm benim... nasıl içten dansettiğimiz zamanları unutursun :) bi videomuz bile var. keep on movin dear

Unknown dedi ki...

O elma ve yumurtanın yanında bi de sabunlu bir bez olur.Aptal aptal kokar.Beslenme çantandaki boşluk içindeki boşluktan daha fazla değildir.Yılların senden daha genç ve dinamik olduğunu düşünürsün.

Mert dedi ki...

Resimdeki hareketi bende yapiyorum sabah yataktan kalkar kalkmaz, o sabah cok gazsam iki bacagimi birden enseye atip rahatliyorum :)

Gøkberk dedi ki...

Sanatta, dansta para yok. Bak olsa dans programlarındaki gençler böylesine ezik ve sünüpe olmazdı. Sen atıl ticarete, akılda kalacak bir marka yarat, sat tasarladıklarını tanesi 5.000 YTL'den. Bir gün Armani'yi şirket olarak aldığımda beni hatırlarsın.