Cumartesi, Mayıs 20, 2006

'defansın süper neval'

Kafamı toparlayamıyorum. Çok sinirliyim diye belki. Bahar geldi diye olabilir ya da ne biliyim okul bitiyor ben napıcam diye düşündüğümden de olabilir, bi'kaç gerizekalı insanın da etkisi var sanırım. Dün voleybol maçı yaptık, 4.levent harp akademilerinde. Eski takım arkadaşlarım falan... Bütün hırsımı toptan çıkardım. Çok bağırdım, hatta çığlık attım sayı alınca falan, karşı takımı önce moralman çökerttim, çok güldüm, iyi oldu. Önceden daha bi'güçlüydüm ben.İyi smaç vururdum, şimdi de vuruyorum ama eskisi gibi değilim bi'hamlık var üzerimde. Gençtim tabi o zamanlar. Şimdi defansın iyi diyorlar, bunu kendi hayatıma da taşıyormuşum, kimileri de öyle diyor. Defansın süper neval... Ben de evet diyorum defansım süper, acayip iyi karşılarım servisleri, smaçları, plaseleri... ona göre...
-----------------------

İki gün önce babam geldi...Pasta alıp iyiki geldin Fikoooo dedik hepberaber.Pek sevindi. Dün de gittiler, annem , gaia ve O. Babama bloğumu gösterdim. 'Oku bakiyim' dedi. Okudum...
Söylediğimiz tatlı yalanlara çok güldü, O da
bunun üzerine şöyle dedi;
- o olay yüzünden bi'buçuk sene mahkemelerde süründüm, bunu da yaz...

-----------------------

- yazdım baba okiyim mi?

8 yorum:

anyone dedi ki...

defansın iyi olması iyidir, gol yeme de, skor yapmasan da idare eder :)
zaten kimse kazanmak zorunda olmazsa, kaybeden de olmaz, berabere biter, berabere biterse kaybeden olmaz, herkes kazanmış olur.
benim de böyle aptalca, hep kaybettiren, sınıfta bırakan bir felsefem vardır işte.

pasta neyliydi? frambuaz'lı pasta çekti canım şimdi.

ferhat can dedi ki...

yenemiyorsan, yenilme neval.

-fatih terim.

Gøkberk dedi ki...

Nereye kadar bu korumacı/devletçi mantık ile Neval? En iyi savunma prestir, savunma forvetten başlar. Saldır biraz, beşelçi santrafor ol, golü kokla ama içine çekme. Uyuşturucu gibidir gol; attıkça daha fazla atmak istersin, bağımlılık yapar. Neval gol gol gol!!!

Gøkberk dedi ki...

Bunun üstünde bir yazı daha yok muydu Fikret Bey hakkında? Zaten uykuluyum, deli moduma soktun beni.

neval dedi ki...

anyonesanacevap: yaa pasta frambuazlıydı ama muz da vardı içinde:) çok tazeydi gaia almış işten gelirken.sütişten sanırım:)
ferhatındasarıfotosuvar: yenilmiyorum zaten;)
gökberkfotosunudeğiştirmiş: ya ben saldırıyorum da aynı zamanda aslında...bodoslama girmiyorum sadece o kadar...babamla ilgili çok şey yazdığımın farkındayım... farkındayım işte bu kadar :)

Gøkberk dedi ki...

Ben yazının içinde babanla ilgili olan kısmı başka bir yazı olarak hatırladım LES'ten şişmiş halimle meğer bu yazının içindeymiş. Tekrardan okuyunca fark ettim:)

neval dedi ki...

yafu gökberk:) ben de şimdi anladım, beni de deli moduma soktun durup dururken:)

Adsız dedi ki...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»