Çarşamba, Mayıs 10, 2006

açılsusamaçıl



Susam sokağı tekrar yayınlanmalı bence... Bıkmadan izleyebilirim herhalde yine tırtılların asla kahverengi bot giymediklerini, kurabiye canavarının kurabiyelerini yiyemeyişini (içim giderdi)
Edi'nin 'ama ben çoook susadım' demesini, Tahsin amcayı, aşık olduğum Hakan abiyi, kermitin kulakları ve burnu olmadığı halde satıcının zoruyla gözlük almasını, kırpığın ne kadar sıkışık ve küçük bir evinin olduğunu...

'bir kız gelecek dağdan döne döneeeeee,
bir kız gelecek dağdan döne döneeee,
bir kız gelecek döne döne
dağdan bir kız döne döne
bir kızzz gelecek dağdan döne döneeeee'
diye uzun ve eziyetli nakaratından sonra o dağdan döne döne gelmesi gereken kız, tepesinden falan çıkardı ya da dağı delip falan geçerdi...Caaanım piyanist o sözleri karıştırmadan söylediğiyle kalırdı. Ben de 'of ne salaksın döneceksin dö-ne-cek' derdim.
Birde vosvosun içinde bir yanımda ikinumara bir yanımda birnumaralı gaia verken dilimde hep şu şarkı olurdu. O iki canavar da beni sağa sola olmak üzere mütemadiyen sıkıştırırlardı( yani ablalarım canlarım size canavar demiyorum tabi, siz canavarların rolünde olurdunuz, sadece bir rastlantı ahah)
'arada kaldıııııııııııııııım
çok üzgünüüüüüüüüüüüüm
başıma gelen en acı durumdur buuuuuuuuuuu
arada kaldım tam aradaaaaaaa'
Birşey daha hatırlıyorum biraz saçma olmakla beraber güzeldi;
'bu benim önüm önüm önüm
bu benim arkam arkam arkam' diye diye giderdi. Önüm arkam meselesini hala çözmüş değilim ahahah.töbe töbee...
Canımın yandığı bir yer vardı ki ;
'bana sölermisiniz nasıl gidilir... nasıl gidilir... (bu sırada piyanist kukla şarkısının devamını bulamadığı için piyanosuna zalim bir şekilde kafa atardı)

birkiüçdörtbeşaltıyedisekizdokuzononbironikii hi hi hi hi hi hiiiiiiii

sizlere hayatın da ne ile kurtulacağını
anlatan, kulaklarımdan gitmeyen
elele verince neler yapılabildiğini gösteren
şarkıyla veda ediyorum o güzel sesimle ııı ıhım ıhııım;
Sev dünyayııı açılır her kapı işte susam sokağıııı dırıddıdıdı
Dostluk ve sevgi sarıyor heryeri
gel katıl bize verelim eleleee...

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper bir çocuk programıydı sadece bu yüzden şanslı çocuklardık.Şuan ki çocukların öğrendiği yada onlara öğretilen tek şey şiddet ve rekabet...

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
vintage biscuit dedi ki...

nevalll cim yaa iyiki bu konuyu girdin .... minik kuş ve kırpık dialoglarına bayılırdım . bide terzi bi teyze vardı dimi . doğrumu hatırlıyorum ?:))))) ayyyy yaşlanıyomuyuzzzz neeeeee:)

Gøkberk dedi ki...

Döndürdün bizi çocukluğumuza. Barış Manço'nun "7'den 77'ye"si, Transformers, Thundercats ve Voltran. Ne günlerdi sayın seyirciler.

Unknown dedi ki...

birikiüçdörtbeşaltıyedisekizdokuzononbirokikiiiii iii iii iiii hala tüm zamanların en iyi 100 şarkısı listemde yer alır ki bi' diğer şarkıda transformırsın başlangıcındaki müzikti...transformırs ciuv ci ciuv ci ciuv...eşek kadar oldum mp3'ünü buldum dinliyorum hala çözemedim robot sesli türkücünün söylediği sözleri.

neval dedi ki...

arkadaşlar: gönül isterdi ki bir videoyla (mesela kermitin üçgen çizmeyi öğretmesi) bu güzel anı daha da bi netleştireyim. ama gücüm yetmedi, kusura bakmayın. ben trt'ye baskı uygulamaya başlıcam, ama biraz daha var,bizim çocuklara yetişir inşallah...

Mert dedi ki...

:) bir de sevdigim sayi altiiii vardi

anyone dedi ki...

biir.
ikii..
üüç...
döört....
beeş.....
aaltı......

altı harika fil :)

Unknown dedi ki...

bana yazacak bişey kalmamış , ama kurabiye canavarını da sevgiyle anmak istiyorum.dunyanın tüm kurbiyeleri feda olsun ona!!!

Gøkberk dedi ki...

You Tube üzerinde ne kadar The Muppet Show videosu varsa. Küfür ediyormuşum gibi oldu:)

neval dedi ki...

vayss süpermiş:))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

HARBİ YA KEŞKE OLSA AMA BEN EN ÇOK KOSKOCA BİR KEFEDE YAŞAYAN PIRTIK(SANIRIM BUYDU İSMİ)I SEVERDİM...
ÇOK GÜLERDİM ÇOK...

BİDE EDİ İLE BÜDÜ ÖTESİ YOK ZATEN...

Beyaz Piyano dedi ki...

hayla hop tereyağlı ballı ekmekmiydi neydi :))
bana edi diyolardı ordan kalma namımız