Pazartesi, Mayıs 22, 2006

aş-kabak


Dün istiklalde bi'çift gördüm Galatasaray'a doğru giderken. Dönerken aynı yerde yine gördüm bunları. Bana bazen böyle olur, gidiş dönüşlerde aynı yerde, aynı noktada, gördüğüm insanları tekrar görürüm. Dönüşlerde görmesem aklımda kalmaz belki.
Birbirlerine sarılmışlar etrafa baka baka-hatta sırıta sırıta -beyaz t-shirtlerine bastırdıkları (piyasada da olabilir) mayboyfirend and maygörlfirend yazılı t-shirtleriyle nispet yaparcasına geziniyorlardı. Bir de ok var kim kimin nesidir diye belli ettikleri. Ya sen sağa oda sola geçerse?
Peki ya yanyana olamazsanız hep he?
Hiçbirşeyden habersiz senin myboyfriend diye ordaki okla işaret ettiğin zavallı genci hiç düşündün mü?
Ben bi'şey demiyorum tamam allah mesut etsin tü tü tü maşallah da zaten sarmaş dolaşsın, ben aptal mıyım? ya da biz aptal mıyız? çok mu gerek var he? çok mu? medyatik aşık olmak gibi bi'şey bu. Bana çok yapmacık geldi. Kızmayın...

9 yorum:

Gøkberk dedi ki...

Bence onlar ilerisini de düşünmüşlerdi, olur da ilişki biterse yeni gelenler tamamlayıcı tişörtü basarlar. Tişörtte sorun yaratabilecek bir sorun var, okun göstermediği tarafta elle tutuşurlarsa? O zaman alakasız bir arkadaşları görlfirend/boyfirend statüsüne geçer bu da bizim geleneklerimize ters. Ben niye kafaya taktım bu kadar bunu anlayamadım:) Bir de böyle güzel bir tişört var.

neval dedi ki...

ı'am with this stupid---->
diye de bi tişört vardı yanlış hatırlamıyosam:)

neli dedi ki...

emin ol nevalcim ben de görsem onları tüh allah belanızı versin sizin der onları en az senin kadar dışlardım..ama şuda var ulen isteyen ne bok yaparsa yapsın..de mi?ama dışavurum yaparken bence çok da sapıklaşmamak lazım yani ltf ya bulmuşsunuz aşkı ,mutluluğu kime neyi anlatıyosunn?takıl seviş,yat ,kalk ,fln filan..ağır tatminsizlikde diyebiliriz biz buna :))

anyone dedi ki...

sevgi doluyuz, bir o kadar da zekiyiz insanları. ıyyykkk.

bir sonraki taksim ziyaretimde görsem bu çifti yanlarına gidip eeee, bana nee demezsem anyone değilim. hatta direk bana ne yazılı bir tişört giymeli.

şimdi biri kalkıp da bana nazar etme ne olur, çalış senin de olur demesin; miras değil, alınyazısı.

mesaj kaygılı tişört giyme isteğim kabardı birden. benim de var evde bir tane second place first loser yazan, 3 sene kadar önce alıp bir kaç kez giymiştim, bir daha giymeye utanırım, o ayrı.

reklamsız, çıkarsız ilişkiler dilerim herkese.

vintage biscuit dedi ki...

yaaaaa bi gençlik ateşiii bi delikandırrrr diyip affedelimm ablasııııı:)))))
manitalar gününde çıkmıştı onlarrrrr.

Unknown dedi ki...

my gay friend yazsalarmış çok daha büyük sükseleri oluşmuş boyfriend girlfriend olayı bi' nebze anlaşılmaz ve sempatik gösterir hale getirebilir.Hatta my metrosexual friend yazsaydı kesin dayak yerlerdi,nedense insanlar onlara daha bi' kıl :)

Unknown dedi ki...

bence , tsortlere her türlü yazı yazılır ama ok konulmaz .nevalcım senın de dedıgın gıbı o okun nereye gıtceği belli olmaz.ok la yön gösterilcekse ille de, o ok giyenin belli bi noktasına dogru yoneltılmelı .ve ben de o arkadaslar için bı tsort hazırlıcam.şöle;
"tell your love to my ass".
oku da nereye koyacagim belli:)

ferhat can dedi ki...

ahaha yine süper resim. hep yap bunlardan.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

tşörtçü arkadaşın köşeyi dönme sıtratejisi bence ötesi yok:)))