Salı, Ağustos 08, 2006

nevalisina

Karamürsel'de de küçüktüm ben. Ara sıra dedem alırdı beni Kavaklı'daki evimizden buraya getirirdi.Babannemle büyük babannemin yanına. İki katlı, bahcesinde kocaman bi'dut ağacı olan eve. Şimdi geldiğimiz ev bi'apartman. Yıkmışlar öbürünü. Şu yıkıp da apartman yapma işine de sinir oluyorum.
Benim arkadaşlarım vardı burda. Derenin öbür tarafında oynardık. Hurda arabalar vardı, onların içine biner kullanırdık. Şimdi yoklar, modern oldu heryer sanki, hıhh. Gündüz oynamasına oynardım, gece olunca annemleri özlemem gerek diye düşünür ağlardım:
dedem: kızım neden ağlıyosun?
ben: hı hı hı ( iç çekiyorum)
- heh sölesene nevalisina?
- ben annemleri özledim, eve götür beni dede
- ama aksam oldu, yarın götürürüm söz, hadi yatalım şimdi
- banane
- ama bak sana ne aldım ben...

...işte tam bu sırada gözlerimdeki yaşların silinmesini sağlıcak bi'şey gösterirdi bana. İçindeki çikolata bitince bardağa dönüşen çokokrem!!!
Evet bu benim zaafımdı ve Rıza dedem bunu çok iyi biliyordu.
Uykuya dalardım çokokremin olduğu kahvaltıyı düşünerek...
Bardağım olurdu bi'de, su bardağım...

8 yorum:

gaia dedi ki...

bazen aklıma geliyor, gülümsüyorum, içim bi'tuhaf oluyor, sonra yerine güzel bi'şeyler kalıyor...öyle oluyor sevince...

blues dedi ki...

:((

Asuman Unsal dedi ki...

sevince öyle oluyor hep ...
:)(:
en güzeli kalıyor
evet evet en güzeli
diy mi gaiam?
nefal muahh

deniz dedi ki...

çocuk olmak ne güzel..

nesrin değer dedi ki...

hehe biliyorum bardaklı çokellaları.. biz hep çokella derdik:) hatta yazlıkta haala durur bitane çok afilli ve eski bir bardaktır, küçükken hep kavga ederdik biz o bardak için:)
bu arada evet çoçuk olmak hep güzeel....

DRNEFES dedi ki...

ewett....ben de cok severdim çokokremleri...ve de zamanında okadar cok almıştık ki...bana tat,anneme su bardagı oluo die şu an kullandıımız bütün su bardakları eskiden çokokrem doluydu...

Adsız dedi ki...

geçen sabah..işe giderken..dua ediyordum dedem için..ki işe yaradığına inanarak her sabah yapıyorum bunu..aklımdan geçiriyorum sevdiklerimi..iyi olsun diyorum herşey..dedeme geldiğinde sıra gözlerimi kapadım özlediğimden..bişey oldu..dedem başımı okşadı..durdum bi acaip..bakındım çevreye..bi ağacın dalından sarkan yaprakmış meğer...tuhaf oldum..garip..ben kim miyim? ormancı rıza ergünün torunu, fikret ve şazimentten olma 2 numara..bugün doğdum yaşım 28 oldu..sonra daha aklım ermezken bi kardeşiim oldu..aynı gun..aynı mevsim..bana verilmiş en güzel hediye o oldu..iyi ki doğdun nevalisina..

Adsız dedi ki...

What a great site » »