Perşembe, Ağustos 31, 2006

dilekistekrica

5 yorum:

blues dedi ki...

dilerim istedigin atolyeyi dogru kisiden rica edersin ( diye de bi cumle kurmaya calistim ama cidden calistim hem de sen uyurken ) :p

gaia dedi ki...

ahahahha... bu ne demek kuzum northwindim ya:)) kim o kişi bana da sö'le ismini!! benim de bi' kaç dileğim var...

blues dedi ki...

tanri : ))

nesrin değer dedi ki...

olsun be güzellik (inşaallah)mümkünse en güzelinden;)

Unknown dedi ki...

alattine söyledim ''abi daha 10 dakka evel üçüncü dileğimi diledim'' dedi bende aldım lambayı kafasında kırdım ibişin.ordan noel babaya gittim ''daha var koçum yılbaşına ama bakarız bişeyler'' dedi yoldum sakalını onunda...
elimden bişey gelmediği zaman agresif oluyorum biraz.sayısal loto oynadım son çare o da çıkmazsa milli piyango idaresini bombalarım.