Cuma, Ağustos 25, 2006

53 kadar küçük

Volkswagen Beetle'lar küçüktür. Bir kutuya sığabilir. Küçük bir kutuya. Kibrit kutusundan biraz büyük, rejimleri bozan türden. Sonra zaman geçer dünya durur şu sarı şeyin annesini de bulursun, yıllar sonra...Çok sevinirsin, saol dersin yetmez. Bazen çok şey yetmez. Çok küçükken satamadığın fındıklara kadar gidersin, yetmez. Akşamına gidilen kına gecesinde 'babamın bir atı olsa binse de gelse' eşliğinde yakılan kınada ağlanır, o da yetmez. Çünkü bilirsin ki baba ata binip gelemeyecek.
Şimdi ise sağ elimin içinde kına var. Parmaklarıma, tırnaklarıma kadar. Deli miyim? hayır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevinmen yetmiştir, gerisi önemsizdir :)

Adsız dedi ki...

evet önemsizdir. kına güzeldir. kokusu kötü olsa da kendisi iyileştirir. ben de iyileşmek istiyorum. ben de öyle mutlu bi'şiyler yapmayı öğrenmek istiyorum. kına yaksam beni de iyileştirir mi?

öyle geçerken uğramış biri...