Çarşamba, Ocak 25, 2006

sevgili aileme uzaklardan mektup...


nasılsınız? kardan dolayı görüşemiyoruz. Sefgili gaia ablacımm bu mektubu anneme aynen okursun ya da göster o okusun farketmez (ama bence sen oku daha dramatik ahaha). Ben yakında eve döneceğim. Sakın merak etmesin, bu benim yarattığım geçici bir durum. Keyfim yerinde, sıcak burası, siz nasılsınız? Polarlar iyi ısıtıyor mu? Aklım sizde kalmasın, anlat olur mu ayrıntılarıyla? Ödevlerden de bir kaçış bu aynı zamanda ,aslında yollar açık ama Ortaköy de güzel. Taksim meydanının kafa koparan soğuğu beni yıkabilir, malum kendimi o kadar güçlü hissetmiyorum. Annemin yaptığı palto beni çok ısıtıyor, yakında fotoğrafımı çekerse semoş koyarım buraya, onu da anneme gösterirsin. Hem burda italyanca pratik de yapıyorum. Bakın semoşun da selamı var. Sen de 2 numaraya selam söyle, isterse benim yatağımda yatabilir. Odamdaki dağınıklığı gelince toplarım, anneme söyle dokunmasın. Dolaptaki elmalardan payıma düşenleri ayırın gelince yerim ben ya da vazgeçtim aranızda paylaşın, helal olsun. beni merak etmeyin.ahah. Okullar perşembe de tatilmiş, tatil uzadıkça içimi bir sevinç ve stres kaplıyor aynı anda,nasıl böyle atabiliyorlar(nba) anlamıyorum. Unutmadan kar çok güzel bazen yiyiyorum. Anneme söyle kızmasın önce ısıtıyorum ağzımda sonra yutuyorum. Babam nasıl konustunuz mu? Can günde kaç soru çözüyor acaba? onu da ayrı merak ediyorum neyse Şimdilik bu kadar, sizleri çok öpüyorum,çok özledim,canım ailem...

ben nevar neval?'

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili kızım,
çayların sensiz tadı olmuyor. kahvaltıya eşlik eden yok. akşam çaylarına gaia eşlik etmiyor, tek başıma kaldım. bu çok kötü oldu. onun dışında bir problem yok. dikişlerimle uğraşıyorum. odanın kapısını açmadım. can dün 15 soru çözmüş, sonra da maça diye çıktı gitti. baban iyidir heralde pek görüşmüyoruz.

neyse kızım kendine iyi bak! en yakın zamanda görüşmek üzere. evdeki herkese sende selam söyle. öperim.

neval dedi ki...

can 15 soru mu çözmüş?...ahh ahh,en az 200 soru çözmeli...sesini duydum daha iyi oldum.öpüyorum (sesim titrer burada,gözüme birşey kaçar,yine de ağlamam ahah)

Asuman Unsal dedi ki...

çok içlendim ben, içli köfte kıvamı içsel bir şey yaşıyorum şu an comment falan hak getire , yok yok yazamayacağım.
gerçeklerle yüzleşip can ı bir mankenlik ajansına kayıt ettirin okumaz o çocuk okumaz biliyorum benim brother dan