Salı, Ocak 17, 2006

Bir Küçük Zeynep



Bu da bizim biricik kuzenimiz.Kendisi 4 buçuktan 5 yaşındadır.Bayramda onu göremedim ne yazık ki. Ablam görmüş ve zamanının çoğunu onunla geçirmiş bu bayram. Herkes onu tebrik etti çünkü kimse zeynep-in hızına yetişemiyor.Ablamla onun hakkında bir röportaj yaptım, işte geçirdiği zor dakikalar:

nevar: Sayın gaia bayramda sanırım cesaret isteyen bir şey yapmışsınız?
gaia: evet nevar hanım ancak sanarsınız zaten siz ahahahah
n: lütfen biraz ciddi olalım...
g: ıı ıhım evet herkes teşekkür etti bana nacizane bir görev addettim bu meseleyi kendime
n: bu mavi gözlü beyaz tenli canavar kızla ne gibi bir dialogunuz oldu? bi yerinize bişey olmadı umarım?

g: sayın nevar hanım hala sağlamım ancak çok zor zamanlardı, saatlerdi. söz konusu şahısla hemen hemen iki gün geçirdim
n: uffff... çok zor bi durum
g: evet çok zordu! neyse asıl önemli ve zor kısmı
ilk günün akşam saatlerinde başladı
n: evet biraz anlatır mısınız o günden sonra neler hissettiniz?
g: ailesini özellikle annesini sürekli taciz eden bu canavarla benim başetmem gerekiyordu. aslında bi'şi hissetmedim sanırım, 6 saat hanfendi 6 saat aralıksız
ne demek biliyo musunuz?
n: anlıyorum
g: yorulsun da uyusun diye neler yapmadım
n: pekiiii rujla da mı kandırmadınız? Öyle bir şeyler duydum ben ruj sürünce rahatlıyormuş?
g: geçen sefer denemiştim o taktiği aslında işe yarıyor bi süre ama sadece rujla yetinmiyor ki , allık, far, kalem…
n: ooo işiniz zormuş
g: bulduğu herşeyi istiyor,telefon hastalığı ver mesela çok zor oldu telefondan uzak tutmak
n: anlıyorum peki aile büyüklerine bir takım tavsilerde bulunuyomus bunla ilgili neler diceksiniz? 4 çocuk annesi bir kadına verilmemesi gereken tavsiyelermiş sanırım?
g: duydum bende duydum 'kocanla aynı yatakta yatmıcaksın' demiş tehdit etmiş bi' de çığlık atarak
n: 4 çocuk doğurmuş bir kadına olucak iş değil!!
g: evet ve aynennn şöle demiş: 'sevişmiceksin kocanla,öpmek de yok' inanamadım ama kaynaklar çok sağlam...
n: sanırım annemize demiş annem de 'sevişmeyip de napıcam' demiş sanırım?
g: senin bunu bu şekilde duymanı istemezdim ama...
n: ahaha
g: madem öğrenmişin, evet! işte o noktada çığlıklara başlamış 'yapmıcaksın dedim, işte o kadar!!' diye...
n: ilginç çığlık atarak sevişmeyinnnnnnnnnnn mi demiş?
g: ahaha öle o , kızınca baarır...
n: sanırım bi de ortalığı ayağa kaldırmak gibi bir huyu da varmış?
g: evet evet aynı şeyi defalarca yaptırıyor. bi' çeşit işkence yöntemi olarak bulmuş sanırım. çeşitli aralıklarla (aralıkları neye göre belirlediğini öğrenemedim) beni at yaptı evet at!
n: at!
g: bi de 'ohhh ne güzel atmışsın' sen dedi
n: ahahah pardon gülüyorum ama kusura bakmayın
g: yaa tok açın halinden anlamaz tabi
n: neyse tehlikeli bi tür... sanırım buzla oynamayı çok seviyomus kendisi?
g: buz manyağıdır ama bunu size söylediğimi duymasın bilinsin istemiyor
n: elini bir yere çarpsa mesela abartıp hemen 'buzzzzzzzzzz getirinn morardııı buzz getirinnnnn' diye kandırıyomus insanları
g: (gerçi bunun bi de ablası var aramızda kalsın o da küçükken sabun, deterjan falan yerdi) siz de duydunuz demek, aklından geçenleri tahmin etmek zor!
n: neyse efendim siz yara almadan kurtulmussunuz ama sanırım psikolojik bir rahatsızlık bırakmıs sizde?
g: gece saat 23 oldu ben yorgun argın o hala o koltuktan bu koltuğa, ah ahh ne zaman gözümü kapasam o koltuktan bu koltuğa uçuyor ve 'ne güzel atsın sen' sesleri geliyor arkadan
n. ahaha... evet sakin olun... zeynep'i burdan öpme cesaretini buluyormusunuz kendinizde
g:herşeye rağmen onu çok seviyorum. İstanbula getirmeyi düşünüyorum aslında havalar
biraz ısınınca
n: hadi bakalım hazırız biz. Teşekkürler zaman ayırdınız bize.
g: ne demek ben teşekkür ederim.
n: eve kaçta geliceksin yaa gelirken çikolata alsana
g: birazdan cıkarım, dolapta elma var onu ye! çikolata kaç para biliyo musun sen? batırdın beni!
n: o zaman kontör göndersene!

6 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

Bu Rus geni taşıyan küçük zeynep, bir oyuncu var ya kendisi küçük marifetleri çok büyük en son dünyalar savaşın da mı oynamıştı zira benzettim ben abicim. Ama fazla doz almamak lazım böle sevimli görünen canavarlardan. Hele aç karına hiç olmas, on iki saat ara ile tok karına yeterli miktarda su ile önerilir.Doktorun yalancısıyım. Reçetesinde öyle yazıyor bunların.

Asuman Unsal dedi ki...

Ne war? hn nerde sizin onay bekleyen makamlarınız noldu kısım şakkadanak yayınlandı bu yorum aaa!! şaşırtıyorsun beni
.
.
.
.

Unknown dedi ki...

geniş açıda ki sevimliliğin yakın planlarda seri katil bakışlara ve hallere dönüşmesi ''ay ne şeker şey mıncırırım ben bunu....
ama ya beni doğrarsa?'' cümlesini kurdurucak cinsten.

Gøkberk dedi ki...

Bu nasıl bir güzellik ve sevimliliktir? Kim korkuyor yaw bu kızdan? Pek zararlı birine benzemiyor kendisi

b. dedi ki...

'şirinlik abidesi görünmünde' diye bir tanımlamayla, akla ilk geleceklerden birisini görmüş oldum :)

Adsız dedi ki...

khjfkhkfhskhf bütün zeynepler bölemi yaa:D bizimde bir zeynepnazımız var aynı böle bisi:D