Pazar, Ocak 08, 2006

cevap veriyorum



derin bana sormuş yeni tasarımlar mı yolda nedir bu günlerdir beklediğimiz diye... Efendim nasıl da bildiniz. Bayramda annemler burda değiller, hatta biraz önce canım ablam(yağcı değilim içimden geçenler bu sözcükler, sen olmasan ben bir hiçtim, küçükken bizi öğlen uykuları için az zorlamazdın, kitapları da tutuştururdun elimize, can nasıl da uyurdu hemen uyuz ederdi beni. Ben ise duvardaki izlerden hikayeler çıkarırdım uyumazdım, sen gelince uyuma numarası yapardım, bana çok şey öğrettin ahah, itiraf ediyorum ben bir kere bile öğlen uykularımda uyuyamadım, affet abla-şirin bir gülümseme devreye girer parantez kapanır-) ve annem Karamürsel'e babannemlerin yanına gitti.
Biz ise burdayız 2 numaralı ablamla beraber.(babam bizi arkadaşlarına böyle tanıtırdı-içki masasında bir konuşma-
-bak tüysüz ahmet bak bu bizim 1 numara, gel gel kocum benim
-abi sende de maşallah çocuk bol
-bu da 3 numara-ben oluyorum-2 numarayı biliyorsun zaten. hani türkü söyler ağlarsın
-hangisiydi karıştırdım ben abi.
-neyse bi de can var işte bizim tekne kazıntısı
-şimdi 1 numara sarkı söylüyordu di mi?
-sus sus hadi şerefe!
-şerefe abi)

Günümüzü gün edeceğiz!!! Ben ödevlerimi yapacağım son sınıf olduğum için diploma projesine dahilim çünkü. Ablam da kendi işleriyle uğraşacak ve bana photoshopun inceliklerini anlatacak( vayy bee ablaya bak ağlamak istiyorum).
Bu hafta çok yoğunum anlayacağın derincim ve aynı zamanda kapalı çarşıya gideceğim(keçe almalıyım), Nesrin-le italyanca çalışacağız çünkü haftaya 3.kur başlayacak, hayali bir Beymen koleksiyonuma kaldığım yerden devam edeceğim (hocamız 'ben beymenin patronuyum siz de tasarımcısısınız hadi bakalım kolay gelsin, genç tasarımcılarım benimmmm' diyerekten derse başlamıştı) ve 16 ocakta teslim edeceğim inşallah.
Şimdi ben de babannemin yanında olmak isterdim. Hatta şunlara bile dayanabilirdim:
-sen bundan yemişmiydin ? bak dolapta çorba var ısıtiyim mı?
-yedim babanne yedim ellerine sağlık.
-meyve ye sen seversin ye birşeyler,babana pazar yaptırdım geliceksiniz diye birsürü meyve var.
-sen görmedin ben yedim vallahi
-(namaz kılmaya ilerlerken) heh yiyin çocuğum yiyin,afiyet olsun kim yicek sizin için aldırttım babana pazar yaptırdım geliceksiniz diye.yiyiin yiiyiinn yiyinnnn...

Bu yazıyı yayınladıktan sonra kendimi a4 dosya kağıtlarının içine bırakacağım. Neyse dolaba bakiyim meyve var mı?

5 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

2 nomeroya söle, onu çok sefiom, sen yoğun çalış newarcim, halledersin sen küçükkende akıllı akıllı bakardın, biz gençtik iki numerolan gençlik ateşi başımıza vurduğundan görmesdik bişi...
tasarım fotolarını yayınla bisde nomerolandıralım.

temhaangelio dedi ki...

normale dönersin zamanla :)

anyone dedi ki...

hımmm, bir itiraf da benden:

nerden aklımda kalmışsa ben sizi yazarneyazarneyazamaz'la kardeş biliyordum bu zamana kadar.

nerden takıldıysa aklıma artık.

şimdi bunları yazınca da burnuma hafif bir türk filmi kokusu geldi.

neval dedi ki...

'ne' lerden olsa gerek.böyle bi bağlantı kurdum ahah.

Şehirli Derviş dedi ki...

blog blog geziyorum.Bu alem ne garip her cinsten bir tane var.Nuhun gemisi mübarek.ama hoş bir blog.devam devam devam.Bari reklam yapayım kendimin blog unu.
http://dreamanddown.blogspot.com/.
sevgiler saygılar....