Salı, Ocak 03, 2006

şapkalar-ım




Efendim bunlar benim ödevlerim. Hepsi el emeği göz nuru. Kendi ellerimle yaptım sıcacıklar. Giyim tasarımı dersi için yapılmıştır ve ikinci dönem yapacak olduğumuz defilemizin de aksesuarlarıdır kendileri. Hepsi keçe malzemesindendir. Mahalle bakkalına gidip bir de plastik top alınmıştır(kalıp olması açısından) Bakkal amcayla aramızda ilginç bir konusma da geçmiştir:
-bir tane mi kalmış ? başka yok mu ? diğer bakkal gidiyim yoksa?
-bulamazsın ki... hem bu mevsimde oynayamazsın yani söyliyim zor bulunur...
-...? ne kadar?

Bu arada hepsini kendim boyadım camasır makinesinde.Makine de bozuldu ahah.
Yenisini ala caklar artık çok eskiydi zaten sebep oldum...sevinmeliyim..(onlar da sevinmedi değil hani)
Manken kızımız da Nesrin hanımdır. Üniversiteden çok yakın arkadasım.Kendisi herzaman güzel olmadığını savunur .Ben de onu döverim.

(renkli olmalı ,hersey renkli olmalı...renkli olmalı evet evet hersey renkli olmalı)

16 yorum:

gaia dedi ki...

o kadar güzel bi' kız ancak bu kadar kötü çekilir:)) şapkalarına torpil yapmışınız neval hanım anlamadım sanmayın! (ayrıca;tasarımlarınızın hayranıyım efendim!! bi' imza lütfen!!)

anyone dedi ki...

sapka2.0 ve sapka3.1 projelerini begendim.

şapka5.0'teki kırmızı tül sanki abartıya kaçmış gibi ama olsun. armani, valentino, guilliano'da abartıyor zaman zaman.

bir de bunların isimleri yok mu? sapkaxx yerine venedik esintisi, bitlis'te bir sonbahar, kırmızı'nın çelişkisi gibi :)

bu arada hanım kızımız da pek güzelmiş, aksini iddia etmeye devam ederse lütfen benim yerime de dövün :)

neval dedi ki...

gaia: imza yok sana sen kazana düştün:)
anyone: teşekkür ederim.isimler konusunda bişey diyemicem pek sevmem ama gerekli sanki evet.hanım kızımıza hergün bir temiz sopa cekiyorum sizin yerinize de neden olmasın:)

hüsn'ü deniz dedi ki...

Merhaba Komşu :)
Modadan sadece feyşıntivi bazında anlamama rağmen hoş olmuşlar diyebilirim. Ha bir de Kasımda Aşk Başkadır filminden hatırlıyorum şapka mevzusunu orada da hoş şapkalar yapıyordu kızcağız...

Asuman Unsal dedi ki...

ama çok güseller ki!
takanın kafasında kalan cinten değil mi bunlar?

Asuman Unsal dedi ki...

bakın nevar hanım alıcınızın ayarı ile
oynamayın ama yazdığım bu üçüncü yorum hiç biri sayfanısda boy göstermedi bu da olmazsa artık yapabileceğim bir şey yok, böle rengarenk görünce inan içim açıldı ya :)(:
hadi bakalım şimdi publish ediyorus

Asuman Unsal dedi ki...

aa ilki yok ama 2.ve 3. hemen sıralanmışlar bakıyoruz bu orada yerini alacak mı?

neval dedi ki...

ahahahha:)

Mert dedi ki...

ben en cok 3. ve sonuncuyu begendim ama hepsi guzel, aferim italya yollari tasli tabi :P

Ayca dedi ki...

kırmızı tütülü şapkayı takıp nil konserine gitmek istiyorum . hepsi çok güzeller ellerine sağlık .

neval dedi ki...

hüsn'ü deniz:kasımda ask baskadır benim sapkalarım baska:)
derin: cok tesekkür ederim.mailimi aldın sorun yok di mi:)
mert'e ulaş: italyaaaaa şşt bekle beni geliyorum:)
ayça: ben de gelicem, bendeeeeeee:)
saol beğenmene sevindim.

Unknown dedi ki...

Bunca senedir Milano'yla Paris arasında mekik dokudum.Moda benim diğer adım.Cemil İpekçiyle çocukken körebe oynardım (tövbe) hatta anla yani ben ne kadar dahilim bu moda konusuna ama gel gör ki böyle güzel şapka tasarımı görmedim.Anyone'ın isimlerine ekleme : İbiza Sahilleri(Gavura sempati yaratmak lazım ilk başlarda) ve brokın hart(sevgilisinden ayrılan saldırır o modele).Başarılarının devamı da falan da filan...biri beni sustursun.

Asuman Unsal dedi ki...

nevar hn yeni tasarımlar mı yolda, fırından sıcak sıcak çıkacak, mis gibi kokacak bu mu yani günlerdir beklediğimiz. Bir deyin hele?

KM dedi ki...

sapkalarını cok begendım bellı kı yolun cok acık, ama ben bunu soylemek ıcın burda degılım. dikkatımı cektı yorumların 13 te kalmıs; biliyosun ugursuz rakamdır kendılerı( bu bağlamda yorum sayını 14 e cıkarıyorum ve senın basına gelebilecek olan muhtemel ugursuzluklardan senı höde hödeliyorum) :)

neval dedi ki...

ahaha ben de 15 yapiyim severim keratayı:)

Adsız dedi ki...

nebişcim herşey harika komik dehşet gülünç yaw tanımlamasam da mı saklasam tanımlasam da mı saklasam şşş yapsam anlar mısın ?
tam yol ileri
ellerine sağlık