Pazartesi, Ocak 23, 2006

sen kimsin?

Şu sıralar herkesi kavga ederken görüyorum. Bir gerilim bir gerilim... Dün Semoşla buluştuk. Bir mağazada ödeme yapmak için sıraya girmiş olan deli kadın ve annesi birden çıldırdı. Kasiyer kızla kavga etmeye başladılar (başrol aslında deli kadınındı, annesi pek masumdu, ama o da bizim Zeynep gibi masum görünüp sonradan delirenlerdenmiş, şaşırdım)
Belli ki ( şimdilik bu deli kadına kırmızı surat diyelim daha da kısaltırsak k.s olabilir) k.s kavga arıyordu. Şöyle bir sesle irkildik:
-Sen kimsiiiiiiin? müdürünü çağııır banaaaaaa(ses cümlenin sonlarında incelip iğrenç bi ton alıyor)
Böyle kavga eden ve sinirlenen insanların tipleri çok komik oluyor. Saçları falan kafalarını titretmekten sallanıyor, yüzler kızarıyor, bütün karizmaları gidiyor. Bana bir de birbirlerine yumruk atmaya çalışıp da atamayan insanlar komik gelir, uzanırlar yetişemezler ahah. Ayrıca herzaman söylenen 'sen kimsin? benim kim olduğumu biliyo musun?' gibi çok tanıdık gelen tehditlere de artık karnımız tok. k.s bunları da söyledi tabi arada. Kasiyer kız:
-pekii hemen bilmem ne bey bilmem ne bey kasaya lüt... heh geldiniz mi? bu kadın bana bok dedi salak dedi.
ahah ne diyosun, çocuk gibi bir de arkasını döndü. Semoşla çok güldük. K.S nin suratı daha da bir kızardı. Güvenliğe yumruk atmaya çalıştı falan (başardı da) annesi de kızını sinirlendirdiler diye delirdi, kasiyer kıza şöyle dedi:
-o veremlinin yüzünden, bırakın yolucam onu...
Korktuk çıktık dışarı. Bu sefer 'müşteri daima haklıdır' diyen semoşla, 'ama bok demiş' diyen ben tartıştık ahah. (tartıştık derken kavganın sebeplerini araştırıyorduk) sonraaa amann bize ne deyip, işimize gücümüze baktık. Ama gerdiler bizi.
Biraz önce de beyaz sovunun tekrarına baktım. orda da orkide bağğnuu ve karamurat vardı. Şu dialoglara maruz kaldım:

orkide: bundan sonra kahvaltıyı yatağıma istiyorum canııiiıımmm.
karamurat: tepsiyi senin kafana bir geçiririm görürsün

orkide: o gözlüğü takıcam,kırma
karamurat: (hışımla ezer gözlüğü ayaklarıyla) al şimdi yamuk yumuk tak.

orkide: o orkidelerime dokunamazsın!!
karamurat: orkidelerini paralarım,kafanda kırarım o saksıyı!!!
Bunlara bir yorum yapamayacağım ne yazık ki. Başarılar, saygılar...

Ama genel olarak herkes gergin, herkes sinirli 'nevarr nevarr? sen kimsin? hangi hakla bana dokunabilirsin sen, defol'
Ben ise bu gergin ortamları gördükçe kendimi bir melek gibi görüyorum:)(gül gül)

4 yorum:

gaia dedi ki...

kara melek diye bi' dizi eskiden. :P

Mert dedi ki...

Ahah senle birisi kavga etse, sen kimsin dese, neval diycen o da "ne var" anliycak kavga stresiyle, "ne demek ne var adini ogrenmek istiyorum" diyecek, sen de "Neval neval" diycen, o gene Ne var anliycak iyice kudurucak ahah hikaye yazdim hemen.

Unknown dedi ki...

bundan yıllar yıllar önce (atma! atma işte!) şahit olduğum bi' maaavin (münübüsteki finansal yönetim uzmanı) ile bi' müşteri arasında geçen diyalog geldi aklıma...daha doğrusu diyalog tarafların 3'er kez birbirlerine karşılıklı ''SEN KİMSİN?'' demelerinden ibaretti.Hakkaten komik bi' görüntü. :)

neval dedi ki...

gaia said miş: ne kara meleği yaa, bilmiyorum öyle bi dizi, sen beni öp de başına koy heee heeyt:)

mert'e ulaş: bi keremmm ben birisiyle kavga etmem, çok sakin bir yapıya sahibim ahah:)

cornelius'a iki laf: bi de şey derler: sen benim kim olduğumu biliyomusun? öbürüde cevap verir: kimsen kimsin ulen(burda bi dil dolanır hafiften)kralına gider...ahah:)