Pazartesi, Ocak 30, 2006

haftasonu


İlk defa hafta sonu okula gittim. O kadar okul okudum, ilkokul olsun lise olsun efendime söyliyiiim bi anasınıfı olsun (atma ana okuluna gittin mi ki sen?) beni hiçbir kuvvet haftasonu kaldıramazdı ki gerek de kalmazdı. Çünkü küçükken haftasonu demek uyumak demekti, çizgi film izlemek demekti, güneşli günler demekti( pazar gecesini hafta sonuna dahil etmiyorum çünkü pazar gecesi sinemaları benim sinirimi bozardı. İzleyebilseydim belki aramız iyi olabilirdi. Şimdi onu burda iyi anıyor olurdum ama ben yatağımda uyumak için debelenirken, onun salonumda fink atıyor olmasına ve bütün evi o iğrenç maviye boyamasına sinir oluyordum. Uyuyamazdım ve sabah erken kalkıp okula gitmem gerekirdi, çok zor günlerdiiii çook) Ama şimdi paşa paşa kalktım ve bizim çalışmamız için asistanların gelip açtığı giyim atölyesinde bütün günümü hatta haftasonumu geçirdim. Sergi için çalışmalara başladık, yarın da 2 tane dosya teslimi var bir tane de sınav var sanırım (sanırım!!!) Okulda in cin top oynuyordu diye tabir edebileciğim bir kalabalık vardı. Atölyeye sürekli girip çıkan, hamile , yeşil gözlü, tekir olmakla beraber mütemadiyen gırrlayan bir de kedimiz vardı. Fotoğraftaki ayakkabı dolabını çok seviyorum, zamanında giymedikleri ayakkabıları getirmiş insanlar, diploma projelerinde yapacakları defilelerinde kullansın diye öğrenciler. Ama hepsi çok küçük bana olmuyolar( onlar küçük kesinlikle benim ayaklarım büyük değil değil?? tamam itiraf ediorum 39 ??? offff 39 buçuk??? 39buçuktan40 tamam oldu mu? hatta spor ayakkabı da bazen 41, ohh bea)

Aşağıdaki şapkayla ise (öyle oluyor kendisi) yeni tanıştım(eski öğrenci yapımı)Bir köşede kalmış, çekingen , güzel olmakla beraber bunun farkına varamamış, cesaretsiz bir şapkaydı. Onu da topluma kazandırdım. Saygılar...

yarın sabah için hadi üç kulfu bir elhem hep bir ağızdan...şimdiden teşekkür benden takdir sizden...

4 yorum:

Mert dedi ki...

kolay gelsin neval, benimde 44 numara ama yuzerken cok faydasini goruyorum :P

Unknown dedi ki...

2.resimdeki yeşil ayakkabıları araklama imkanın var mı ? zamanında ben bağışlamıştım çok pişmanım şimdi halısahada bi' daha onlarla rahat ettiğim kadar başka ayakkabıyla oynayamadım...
40 numara ayakda sorun olsa gerek bizim bi' tanıdığın(kod adı kılıçbalığı,söylemem) ayakları 35 numaraydı da çoluk çombalak reyonundan bakınıyodu ayakkabı alıcağı zaman.zor tabi farklı olmak :)

Gøkberk dedi ki...

41? Vay be 41. Bizim okulun basketçi kızlarında bile böyle ayak yoktu. Ayakkabı rafına bakıyorum, hiçbiri parçalanmış durumda değil heralde millet bağış yapmak için sıfır ayakkabı almış teorisi aklıma geliyor.

PS : Parlement Sinema Kulübünde ne filmler vardı be kardeşim. O yaşımda bile izlerdim, kimse de yat diyemezdi. Hatta "Sting - Bu Kalp Seni Unutur mu" çalardı açılışta. Sen bilmiyorsundur diye anlatıyorum.

neval dedi ki...

hızlı yüzücüye: saol iyi geçti sunumlar.ben de çok hızlı yürüyor,yüzüyor ve koşuyorum ahah. biraz daha kassaymışım 44ü bulurdum ben de.

hayat boş eğlen coşa: araklama imkanını hiç düşünmemiştim bana olmadığı için,sana olursa 37 hallediyim hemen.ayakkabı önemli o bakımdan insan bi uydu mu bırakamıyo(çekirdek gibi oldu)40numara ayak biraz sorun tabi 'hanfendi sizi şöyle alalım' diye erkek reyonuna götürüyolar kolumdan tutup.ya bırakın beni diye delleniyorum her mağazada.zor tabi zor farklı olmak gerçekten zor:)

gokberksaide: efendim artık yeni nesil böyle. 40dan aşağı kabulümüz değil.boylar uzun biz napalım. şimdi benim ayaklarım bu boya(süper uzunum ahaha) 36-37 düşün hiç yakışık almaz,kurtarmaz yani:)
Parlement Sinema Kulübünündeki o şarkı ahh o şarkı hala kulaklarımda...kabus.