Pazartesi, Temmuz 03, 2006

sarı saros



Saros'a gidiyorum ben...

13 yorum:

gaia dedi ki...

iyi eğlenceler kuzum... dinlen, sinirlerini kumlara bırak, bol bol güneş al, öyle dön:)

Asuman Unsal dedi ki...

ohhh
negüsel negüsel :)(:
nefal saros a beni de götür
nefal saros a beni de götür
den den den den den den den den
...
...
--

ah benim yarim, aklım dedi ki...

itiraf ediyorum !
yaz boyu çok yoğun çalışacağım için tatilimi kışın yapacağım
ve şuan neval'i acayip kıskanıyorum :)

blues dedi ki...

iyi eğlenceler canım ğğ

.) [gözün düşmüş]

Adsız dedi ki...

yunus balıklarını görürsen selam söööle benim için.
bi fener fotosu beklerim senden.
iyi dinlenceli eğlenmeceler

vintage biscuit dedi ki...

SAROS DA NE YAPILIR
DALINIR
OOOO
PEK YAKISIRRR!!!!!!!!!!

Unknown dedi ki...

.)

Unknown dedi ki...

iyi tatillerrr!!!

Unknown dedi ki...

iyi tatiller!

Gøkberk dedi ki...

Bu bikini ile gideceksen Saros'u karantinaya almak gerekebilir 60'lara dönüş var diye.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

iyi eğlenceler gerçekten eğer bir fırsatın olursa dalmanı tavsiye ederim....çok güzel bir yer...

morticia dedi ki...

ii eğlenceler o zaman sana..

asdfgh dedi ki...

iyi tatiller..güzelce dinlen, eğlen ve kendine gel..