Cumartesi, Temmuz 01, 2006

nn?

kayısı yedim incir tadı geldi....

8 yorum:

ah benim yarim, aklım dedi ki...

ben kayısının sulusunu yemekten büyük haz alan insanım,
ama kompostusunu hayatta içemem.
böyle'de acayibim işte

blues dedi ki...

neval kuru kayısı yerken başardı
incir tadı varmış kayısıda
ben de yanındaydım
bana öyle gelmedi ben su içtim üstüne ewet o zaman incir tadı verdi
ve ben gene neval'in yanındaydım
hala da yanındayım :))

Ergin Soyal dedi ki...

marmelatı güzel kayısının bi de sarısı

Unknown dedi ki...

Evet kendini incir sanan kayısılar ve kendini armut sanan elmaların üretiminde çiftçimiz gittikçe uzmanlaşıyor.Yakında bizde kendimizi pırasa yada kabak sanmaya başlayabiliriz!:-)

vintage biscuit dedi ki...

SABAH AC KARNINA YERSEN / BAGIRSAKLARA IYI GELIR :)))))

Unknown dedi ki...

başka konularda bu durumu düşününce hiç de hoş değil :
ben romantik-komedi diye gittiğim filmin aksiyon olduğunu görsem canım yanar en basiti...

NoktasizvirguL dedi ki...

Höh...

Gøkberk dedi ki...

Amerikan inciri o.