Çarşamba, Temmuz 12, 2006

birkiibirkii sesim geliyor mu?



Tatilden döndüm ben. Tatilde bi'çok şey bitti, başladı. Çok iyi oldu, bi'kaç ders daha aldım. Pazar döndüm noktayla, pazartesi yeni iş ve yeni insanlarla herşey yeniden. Harika. Çok sevdim, yorucu bi'iş ama keyifli. Sinema filmi çekiliyor, eve giden yol... Kostüm ekibindeyim. Şimdilik bu kadar, herşey güzel. Son üç gündür günde 10 kere güldüğüm cümle ise şu, setteki servis şöföründen;
- Guveeeen!!! goprü paramı vir!
ahahahahaaahahaaahaa


hatırlatma iki nokta üstüste fotoğraftakiler sağ baştan seray ve ben nokta

11 yorum:

ah benim yarim, aklım dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun virgül
fotoğraf süpper kim çektiyse ellerine sağlık virgül Allah aşkına söle bu kareyi tutturmak için kaç kez yerçekimiyle cebelleştiniz :)

blues dedi ki...

canim benim hosgeldin :)
cok ozledim seni
foto da super bu arada ;)
guzel gunler senin oLsun gunesLi gunLer ğğ

neval dedi ki...

çok saaaluunnnn...
çeken bizim okuldan ozan, ona da burdan saygılar, terbiyesizlik edip adını yazmamışım, ozan, özür çok özür...

gaia dedi ki...

hakkaten ozan'a tebrikler...

kız! hoşgeldin:)

Mert dedi ki...

fotogrfa cok guzel olmus gercekten

z dedi ki...

laa laralaram,hayyat maksiimumda!

Asuman Unsal dedi ki...

hımmm
hımmm
birki birki yunus balıkı kıvamlı olmuş resim ahahha
cimcime seni
özledik kuzucum yahu hoş geldin

Unknown dedi ki...

Bravo Ozan'a ,süper resim...hoşgeldin canım.

Adsız dedi ki...

hoşgeldin !!!

filmi duymuştum, bakalım bu defa ne yapacak semir diye bekliyoruz (bence yine sı..cak:))

kostümlere daha dikkat çok edeceğiz yani :)

fotoğraf da güzel olmuş harbiden..

i.

anyone dedi ki...

satırbaşı hoşgeldin senin için ve tebrikler yeni işin için nokta tarantino gibi bir yönetmen olursam kostümcü olarak seni işe alırım tabi kabul edersen nokta

Gøkberk dedi ki...

'oşgeldiniz Nevalanım. Umarım güzel bir tatil olmuştur. Fotoğraf hakikaten güzel, Flickr'da en popüler olmaya aday.