Perşembe, Temmuz 13, 2006

kontra pedal bisikletimiz vardı eskiden dört kuşak kullandığımız


Saros'a arkadaşımın motoruyla gittik. Tam altı saat sürdü. Pişman değilim. Gaia sakın kızma, çok eğlendim. 'Neval sende de hiç akıl yokmuş!' dediğini duyar gibiyim. Akılla bi'alakası yok, gerçekten...
Şu yandaki bisikletle de gitmek isterdim sarı çizgiyi geçmeden, isterdim diyorum sadece, gitmem tabiki... O kadar aklım var, örnek olsun diye dedim. gaia! gopru paramı vir! derdim bi'de ahaha...

Telefonumun kapağını yeniledim, japon yapıştırıcısı aldım, kırık bi'kaç bi'şeyi yapıştırdım. Mesela sarı kedili mandalımı, hani profil fotoğrafımda kafamda olan. Çok seviyorum kendilerini, içre vermişti. Şimdi tekrar takıyorum. Bi'de bir sürü deri verdiler bana, hemde gerçek. Çok fazla deri bilekliğim oldu. Hepsini ben yaptım. İsteyen?

8 yorum:

Mathy dedi ki...

ben, ben, ben!!!!!!

neval dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
neval dedi ki...

adresini yollasana benim mailime, göndericem sana. bundan sonraki ilk talihliye bi de, başla:)

Asuman Unsal dedi ki...

:(o):

gaia dedi ki...

nevall, sende de hiç akıl yokmuş ama hakkaten...ahahhahaa....

blues dedi ki...

yerim senin sarı kedili mandalını ahahhahaaa :)
motora hayır!!!
4 teker'e devam :)

z dedi ki...

aa resmen istesem sıradaki talihli olabilirim şu an! İlk kez geç kalmamışım, ilginç. Boş belediye otobüsüne binip nereye oturacağını bilememek gibi, istesem mi istemesem mi derken hatta commentte vakit kaybederken biri isteyivericek, o da ilginç olur. Ne diyoduk?

neval dedi ki...

şuanda mail msn hackli olduğundan dolayı mail atmayınız. ben ulaşıcam isteyene, mailimi bekleyiniz efemm...