Perşembe, Nisan 13, 2006

su-cuk



Bu su... Köpeğimizdi bir zamanlar. Hala yaşıyordur belki, koyboldu, oldu bayaa...beni uyutmuş kendisi uyumamış ahah. Çok tatlıydı. Çocuklar severken 'sucuuukk gel canımm ahh ne tatlı sucuuk' diyorlardı. Onu da çok özledim. Hayırdır inşallah bu aralar bana bişeyler oldu. Bugün ben de mi gitseydim Ankara'ya hayvanlara yapılan işkenceleri protesto etmek için? Hem Sibel Kekilli'de vardı. Sen kalk Almanyalardan buralara gel, ben napiyim? blog yaziyim. Bravo yani...olucak iş değil.
Neyse su diyordum. Çok tatlıydı diyordum. En yakın zamanda bir hayvanım olmalı diyordum. Acilen, sıfır...

6 yorum:

gaia dedi ki...

ne sıska bi'şidin nebiş sen ya! hay allah, valla bak fotoyu görünce aklıma geldi:)

blues dedi ki...

sankji şimdi yağ tulumu şşş
hala sıska :)

neval dedi ki...

tabi semirince bi ara, unuttunuz ne kadar zayıf bi kız olduğumu aslında:) dikkatli bakarsanız gaia hanım şeymaya hak vereceksiniz hıhh:)

Mert dedi ki...

ya bende hep kopegimle birlikte yatarim, cok ozledim simdi

Unknown dedi ki...

hiç köpeğim olmadı ilerde umarım.Annem evine gelmiycem hayvan barınağına çevirirsin diyo:-))

QM dedi ki...

cok tatliymis su-cuk