Salı, Nisan 11, 2006

sevgili yavru kediye(pilav) uzaklardan mektup


Sevgili pisi...Şimdi ben bundan sonra kedilerin 9 canlı olduklarına nasıl inanayım? Nasıl inanayım çizgi filmlerdeki (örneğin tom) gibi 9 ruhun ardı ardına çıkıp sen olabileceğine? Peki tom merdiven boşluğundan düştü diyelim 4 ayağının üstüne, hiç mi izlemedin? sen neden düşemedin? O da kedi değil mi sonuçta? Ben bundan sonra dört ayağının üstüne düşebileceklerine nasıl inanayım kedilerin? Herkese söyleyeceğim merak etme kimse inanmasın kedilerin dokuz canlı olduklarına.
Seni eve getirdim gaia'ya doğum günü hediyesi ol diye hatırlarsın, neden izin verdin seni okula geri götürmeme. Bir gece kalman yetmezdi ki! Hadi ben salağım, sen neden söylemedin, bana o okul çok büyük geliyor ben de çok yaramazım ayağım kayar boşluktan düşerim diye! he? Kardeşlerin iyiler merak etme, ama onlar da senden bakıp yapmasınlar diye bahçeye çıkarıcaklarmış. Oralar nasıl? Sensiz okulun tadı yok. Kimse senin kadar iyi kuzu takliti yapamıyo meeeeeeeee meee diye? Gitmeden bana da öğretseydin. Neyse bana yaz olur mu? Hoşçakal...

gönderen: nevarneval?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Nevalcim merhaba!şimdi ben anlamadım;sen okulun kedisinin yavrusunu alıp gerimi getirdin okula.???

Mert dedi ki...

kedi nooldu yasiyo mu?

neval dedi ki...

kelebek: aynen öyle:(
ama geri getirdim ertesi gün okula, bakamicaz diye, 5 gün sonra da
mert: düşüp ölmüş işte...

gaia dedi ki...

:'(

Asuman Unsal dedi ki...

:(0):

Unknown dedi ki...

offf yapma ya:-(((((((((((Beyazı mı aldın yoksa?Benim kedim Sütlaç'ın ikizi...