Çarşamba, Nisan 19, 2006

gsf

şekil 1-a


Dün diploma için yaptığımız çizimleri jüriye gösterip onaylatma günüydü. Herkes çok stresliydi. Üç giysisi bitmişti herkesin. Ama asıl önemli olan şimdi başlıyordu. Üç tane daha çizimi onaylatıp hayata geçirmek gerekiyordu. Jüride iki hoca, iki de asistan vardı. Sonuçta tanıdığın ve bildiğin hocalar ama genel hava stresli olmaya yetiyordu. Anlamsız...
Nilay'la ben de müzik dinliyorduk. Çizim yapıyorduk bir yandan da gülüyorduk. Geçen hafta bu fotoğrafları çektik. O zamanlar Nilay daha da bir çıkmazdaydı, ne yapıcağını nasıl yetiştireceğini bilemez bir haldeydi. Yüzüne vurmuştu herşey (bakınız şekil 1-a) Ben de ona destek olmuştum(aynen bakınız şekil 1-a) Saçmalama dedim ne güzel gözlerin var farz-ı misal, sen yaparsın takma kafana gibi...
Dün benden önce jüriye Nilay girdi. Çok güzel geçmişti, sevindik, sonra ondan aldığım afedersiniz gazla ben de girdim. Ne olacakti ki alt tarafı bu olmuş bu olmamış...(yusuff yusuuf)
Girerken telefonumu bizim kızlara bıraktım. Dedim ki beni arayan olursa görüşmeye girdi dersiniz. Güldük hepberaber.
Sonra iyi geçti tabi, onaylandı, çıktım, kimse aramamıştı...Konumuz bu değil tabi şimdi, neyse...
Son bir ay... Okul bitiyor. Ben daha birşey anlamadım ki! Daha dün derler ya hani çizicek obje arıyordum.

O gün sıkıntıdan bir sürü fotoğraf çektik biz. O gün dediğim geçen hafta...
Şimdi ise hazırlanıp çıkmalıyım, Nilay-lara gidicem, belki film izleriz, fotoğraf çekeriz yine. Bakarsın çizim yaparız, ama bakarsın, söz vermiyorum. Yarın da ordan okula gidicez beraber. Yarın Şeyma da gelicek İstanbul'a. Bizde kalıcak. O geldiğinde belki hala okulda olurum, O da babasına gidermiş ben gelene kadar, anlaştık...

peçeli kızlar şekil 2-a

Bir dakka telefonuma bakiyim arayan var mı?
...yok bana öyle gelmiş.
Gerçi dün ayça'ya bir sayı seçtirdim dilek tutup. O da 'telefonuna bakmayı unut' u seçti de benim işime gelmedi:)

6 yorum:

gaia dedi ki...

son fotoğrafı pek beyendim şahsen.

blues dedi ki...

cidden fotolar süper
(sonunda bitirmişssin saatlerdir bekliyorum nebiş yazıcakda okuycaz diye) :)
bu arada nilay gerçekten güzel gözlere sahipmiş
aman nazar değmesin
şaziye sölede okuyuversin şşş

anyone dedi ki...

son fotoğraf tek kelimeyle SÜPER.
-fotoğrafı çeken her kimse- tebrikler.

'aranmayan telefon'a gelince; belki çekmiyordur, çeken bir yere giderseniz, pencere kenarına, balkona falan;)

neval dedi ki...

teşekkürler efemm:)

Unknown dedi ki...

Nevalcim yorumların bana gelmmeiş hayret ya.çok üzüldümm:-(

vintage biscuit dedi ki...

kızlarr çok hoş ve esrarengiz bakıyosunuz arkadan arkadan : )