Cumartesi, Nisan 29, 2006

birkiiibirkiii

şu yukardaki afacanla arkadaş olmak istiyorum


Şimdi şu sıralar sürekli bulunduğum durumdan memnun olmuyorum. Hep bir şimdi şöyle olsa, böyle olsa vs. Halbuki otur oturduğun yerde di mi? Okulunu bitir. İş bul sonrasında. Acaba diyorum sinema sektörüne mi atılsam ya da tiyatro? Yani kostüm vs... Aklımda hep soru işaretleri ve üç nokta. Planlamak istemiyorum, cv yazmak istemiyorum, iş görüşmelerinden şimdiden nefret ediyorum, 'sizi sonra arayacağız' cümlesine girmiyorum bile, ellerim terliyor vs.
Sadece şu yukardaki afacanla arkadaş olmak istiyorum. Soldaki boşluğa yerleşmek ve aynen poz vermek. Sıkılmam eminim. Yanlız kürklü mont şart onu söyliyim...

4 yorum:

neval dedi ki...

gel beraber bir berber dükkanı açalım...

Adsız dedi ki...

ikinize de katiliyorum.. ayni telas,heyecan, korku, kaybolmusluk ve merak bende de var.

Unknown dedi ki...

cv yazma konusunda kendimden şüphelerim var ne derece saçmalarım diye.

vintage biscuit dedi ki...

süper bi tip bu ya . bakarmısın bakışa :)