Perşembe, Aralık 08, 2005

Sevgili Okuyucularım Benim!

Kaç kişisiniz bilmiyorum ama bu ödülü hepimiz adına almaktan gurur duyuyorum! 1000.blogkardeşiyim ben yaşasıınnn:)... ııııı ...ıhımm... ıhım...Beni buralara kadar taşıyan sizlersiniz, beni sizler varettiniz. Sizleri çok seviyorum. Emeği geçen herkese teşekkürü bir borç bilir, halkın içinde yaşayan gizli kahramanlara da ayrıca sevgilerimi sunarım:)

Hediyem nerede benim acaba? yarın sabah kapımın önünde bir vosvos bulmazsam, kapatır giderim ben bu bloğu kardeşim:)

8 yorum:

plush dedi ki...

keşke mehmet ali bey gibi yardımcı olabilsem vosvos konusunda :) ileride neden olmasın?

neval dedi ki...

Plusssshhh Bey n'oluur yardım edin:)

anyone dedi ki...

tebrikler,

istediğiniz vosvos

http://www.cu.edu.tr/insanlar/mdingil/mah6.jpg

adresinde.
beğeneceğinizi umuyorum.
bu jestten sonra blogunuzu kapatıp gitmezsiniz umarım.

Adsız dedi ki...

bininci kardeş, geldik yoktunuz. beğendik. gene uğrarız.

N. Sevim dedi ki...

slm;) nice binlere...

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim, ne guzel olmus..
(Mert'in sayfasina bi bak bakalim..)

Adsız dedi ki...

Mert abi yurda hoşgeldin insanın vatanı gibisi var mı be :D

İyi dinlenmeler ve eğnlenceler!
Keyfine bak tadını çıkar!!!

neval dedi ki...

ya ben 1000 diyorum sen mert abi hoşgeldin.insan bi tebrik eder neyse evet mert hoşgeldin ahah:)