Pazartesi, Aralık 19, 2005

Bağkur

Benim şu ezanı Allahın okuduğunu zannetme itirafımından sonra çok yakın bir arkadaşım da bir itirafta bulundu. Kendilerini burdan öpüyor, benim keyfimi yerine getirdiği için de saygılarımı sunuyorum Allah da Onu güldürsün diyorum bir yandan ezan okurken.
-Ben de bişey söyliyim mi küçükken ne zannederdim, şimdi bunu okudum da aklıma geldi.
-Acaba nedir nedir?
-Bağkurun basurlu insanlar için para veren bi kurum olduğunu ordan sadece basurluların yararlanabileceğini fln işte.
-ne hahahah!!!
-Ya gülme yaa, sen kendine bak Allah okuyomus. Bak kimseye söyleme. Nevallll bak hala gülüyoo yaa.
-ahahahaah bağkurr ahaahaahaahhaaaa...


(tehdit: eğer istediklerimi yapmazsan ismini burda açıklarım şimdiden söylüyorumm nııhahahah)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merak ettim de; acaba imamlar bağkurdan mı emekli oluyordu ??? :)

Deniz Tuncalp dedi ki...

Komşular ne dedi acaba, gecenin bir saati bağıra çağıra gülmeme. Ne dediyse dedi, muhahahaha. Gözümden yaş geldi, paylaştığınız için sağolunus. Ben de ufakken, bilmemkimin aynı adlı romanından bilmemne diye söyleyince TiVi, "Ulan ne çok yazar AYNI diye roman yazmış" derdim. Oluyor böyle...