Pazartesi, Nisan 02, 2007

yinede 'mutluyuz di mi sadık?'

okuldan çıkışımı almış bulunmaktayım. bi kağıt. diplomayı sonra vericeklermiş. sekreter mehmet beyi sorarken, buldum;
-nasılsınız?
-iyi değilim
-hmmm ben de eh işte

şimdi de bizim sokakta birisi, yanlız başına yürüyen bi'kızın çantasını çaldı. herkes cama çıktı. kız biraz çığlık atmıştı. bizim apartmanın önünden hızla koşan çocuğun ayak seslerini duydum. çok yakın. herkes cama çıktı. kız biraz sendeleyerek yürüyordu. sonra bizim apartmanın önünden geçti kız. yavaşça. ayak seslerini duymadım. koşmuyordu çünkü. gayet sakindi. sokaktakiler bi'sürü şey söyledi. polise haber verelim mi dendi. istemez dedi kız, nasıl olsa bişey olmayacak. evet ya ne acı! nasıl olsa bişey olmayacak! ben hergün bu sokaktan geçiyorum ya, ailem, karşı komşum, misafirler...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bişy diyim miii? sen neval'in blogunu okuomuşsun yaa, ben de hem neval'in hem senin, hem de sizin sayenizde tanıştıım 4-5 insanın blogunu okuorum, ama gizliden, aylardr içindeym bu blog silsilesinin. eskiden kalemi kağıdın üzerinde akıp gidenlerdendm, mürekkebi bitene kadar. ama msn kardeşliği sağolsun, artık mürekkep devri kalktı, dinazorlar misali..hatırlamaz oldm bile sanki. fotokritikteki küçük ve büyük domuz ile tanışmıştm sizinle. neden anlattım şimdi bunları bilmiorm, ifşa olmuş gibiym şimdi, rahatsz oldm birden ama yollıcam kararlıyııım, durduramassınz beni:) nys bööle işte..

Adsız dedi ki...

ay bu ayça'ya gitcekti, iice iç içe yaptm herşei, nys ona da yollarm şimdi:)))ha bi de ben; tristesse:)