Çarşamba, Nisan 18, 2007

hele şükür

sada geldi. pazar günü maç yaptık. herkesi özlemişim.
dün ayça, ozan, ethem ve ben derishow-un partisinde buluştuk. zil takıp oynadık. ozanla ethem oynamadı. biz oynadık. ayçanın fikri mühim diye ona davetiye yollamışlardı. dolapdere big gang vardı sahnede. çok durmadık. ben saçlarımı bonus yaptım bigudilerle. sararken kollarım ağrıdı biraz ama az. saçlarımı kesmeden de kısaltabildim böylelikle, küt. küt ne garip bi'kelime di mi? bi uzun bi kısa, bi uzun bi kısa. iş görüşmeleri devam ediyor bu aralar. çok uzak heryer.
bugün nesrinin doğumgünü aynı zamanda. ona süpriz yapıcaz, okula gidicem birazdan. annemle küçük bi'elbise diktik. iyiki doğdun nesrin. seni seviyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim küçük elbisem için, züpriz için,bi de herşey için. en sevdiklerimdensin..
nesriiin