Salı, Nisan 24, 2007

kolum çok ağrıyor. maç yaparken oldu geçen hafta. sağ kolum. ben-gay sürüp sardım. ben-gay bence güzel kokuyor. yani tamam çok keskin bi'kokusu olabilir ama ben seviyorum.
iş için istedikleri belgeleri hazırladım bugün. anneme yoldan geçerken beni sarı rengiyle vuran ve geri döndüren o çiçeklerden aldım. kan gurubu için kızılaya gittim. hala sızlıyo parmağımın ucu. yaşlı amca resmen kan alırken elime vurdu iğneyle. naptın sen ya dedim. naptın?
-isminiz neymişşş neval
-hıhı
-getir parmağını bakalımm nevaaaal!
-hiiiiii, çok acıdı, naptın?
-kan aldım kızım, neden öle şiddetli batırdım biliyomusun? çok kan gelsin diye
-ee iyi de...
-torunum olsa da aynı şekilde yapardım.
parmağımı tutuyorum bi'yandan, amca hala;
-nevar parmağında neval
diye devam ediyor.
-------------------------------
mesela iki üç dakikadır yazıcak bişey bulamadım. öyle durdu ellerim. baktım. aslında çok şey oldu. buraya yazıp gidişatını değiştirmek mi korkutuyor beni?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

senın kolun, huseyının kolu, benım ayagım, bakalım daha baska kımın neresı...
guzel mactı ama beah:)

heheh ben o amcaları tanıyorum galıba, sımdı hafıf bır sızı duyacaksınız, caaaaat, aman beah amca hafifin buysa...

gecmıs olsun, efem
işiniz de hayırlı olsun

SEDA