Pazar, Nisan 01, 2007

alakasız birliktelikler kumpanyası

sezen aksuyu sevmiyorum dinlemiyorum diyen bir insanoğlu duymadım ben ömrümde. herkes seviyor sezen aksuyu.
ilginç.
havalar...güneş var ama benim parmak uçlarım üşüyor. babannemim bana ördüğü, bot görünümlü patikleri giymeme rağmen, üşüyorum. bi'de saçlarımı şekle sokamıyorum kaç zamandır. mesela şampuanımı değiştirdiğimde o kullandığım şampuan (şampuan şişesi mi denir kutusu mu?) anında güzel yapıyo saçlarımı. hıh diyorum şampuanımı buldum, ikinci kutu/şişe da yine aynı, yine aynı şekilsizlik. ahenkle zaten dans ediyor benim saçlarım. saçları indireni yok mu bunun? indiren derken sünepe gibi yapanından bahsetmiyorum. neyse işte çok dertliyim bu konuda. çok.
bak halaaa soğuklar ya. ben yatıyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

senin sacların...
bırak dagınık kalsın...

seda

Adsız dedi ki...

ayca'nin blogundan geldim buraya. sezen aksu'yu dinlemeyen ben varim. sezen aksu'yu hem sevmiyorum, hem de dinlemiyorum. evde cd'si mp3'u yok. dayanamiyorum bagirdiginda catlayan yirtilan sesine valla. bunu yazinca bir tek sezen aksu mu diye dusundum ibrahim tatlises de varmis mesela. onun da ne kendisine ne sesine katlanabiliyorum. benim icin al birini vur otekine.
oyle yani.
nilay

Adsız dedi ki...

oha su anonım ınsana ınanamadım saskınlık ıcerısındeyım ıkı sorum var nılay hanım:
1)Hic asık oldunuz mu
2)Kitap okuyor musunuz

Cevabınız hayırsa durum anlasşılır, ama en az birine evet diosanız sizi bir kulak burun bogazcıya goturmek gerekıyor. Neden? Kimseyi sevmek zorunda degilsiniz, dinlemek zorunda hic degilsiniz, anca k yigidi oldur hakkını ver tam da bu durumlarda gecerli: Ikı muhtesem sesten bahsediyoruz, herseyleri eleştirilen ama sesleri asla eleştirilemeyecek insanlardan...

SEDA

gaia dedi ki...

ben anladım ki saçlar ruh halini takip eder, önce ruhunuz ahenkle dans etsin neval hanım, sonra saçlarınız onu takip eder:))

neval dedi ki...

nilay hangi nilay?