Cumartesi, Nisan 07, 2007

ayç

sevgili ayçanın bloğu ve ayça ıhmm ıhım;
nasılsınız, iyi misiniz? ben sizi ailece çok seviyorum. fotoğraflarınız çok güzel ve bakması çok zevkli. bi de içten, anlatımı ve anlaması kolay, herkes tarafından okunabilecek nitelikte, kuşe kağıda basılmış olan yazılarınız, çok içten. net. bakınca görüyorsunuz. hep merak ediyorum, yüzyılın fotoğrafçısı yüzyılın fotoğraflarını nasıl ve nerde çekmiş diye. bu şansı kaçırmak istemiyorum çoğu zaman. iyiki okuyorum diyorum. okuyun diyorum. şimdi gelişme bölümüne geçiyorum.ıhımm

sevgili ayça ve ayçanın bloğu, sol taraftaki serginizi de sanat ufkumun gelişmesi açısından hep takip ediyorum. arşivinizi çok uzun buluyor 'bi susun yaa' deyişinize ölüyorum gülmekten. kah kah kah gülüyorum kah hüzünleniyorum aycaadaetblogspotnoktacomu okurken. nilin konserine gidelim, yanında bloğunu da getir. şimdi sonuç bölümüne geçiyorum sonuç olarak. ıhımm

hep yaz sen. güzel olsun herşey. ben okurum.

Hiç yorum yok: