Pazartesi, Mart 26, 2007

easy star in a babylon lon lon


konsere gittik, söylemeyi unuttum. güzeldi. en soldaki beyefendi iki şarkıda bir çıkıp elini kolunu bacaklarını durdurmayarak dans etti, şarkı söyledi. bunları yaparken çok sempatikti vallahi bak, çok güldüm. mikrofondan ses çıkmadı bi kaç kere. nefesini alıp tam başlayacakken şarkısını söylemeye, ses çıkmadı. yandaki mikrofon vardı allahtan. ay ay dedim canlı canlı benim başıma gelse sahnedeyken (sahnedeyken!)ne yapardım? sonra üçüncü sefer en sonunda şöyle dedi yine diğer mikrofona:
-vats goin on!
ve devam etti aynı şirinlikte şarkılara. hıh dedim ben de olsam vats goin on derdim. hatta sonuna hiiır da koyardım.
sonraa Babazulanın Murat Ertel'i çıktı. beraber süper oldu. gel bir berber dükkanı açalım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en son murat ertel ropörtajı için:
www.ikidebir.com
ikidebir dergisi taksi muhabbeti kuşağı gururla sunar.