Pazar, Mart 04, 2007

artık ben büyükşehirbelediyesi tarafından büyük sayılıyorum

beni de kendileri gibi büyük yapmak istiyolar. ama aslında değilim. dün, akbil gişesindeki adam artık bunların geçmediğini söyleyip pembe pasomu iteledi elinin tersiyle. peki dedim ver ordan bi tam akbil. artık tam akbilim var. turuncu yok mu dedim. pembe verdi. pembe paso yerine pembe akbil. avundum ben de bununla.
bi'de;
ayçovski sizi babel_is_on@hotmail.com adresine davet ediyo. 7 mart çarşamba saat 5de. galataperform’da yapacağı sanatsal performansa katılmanız için. www.galataperform.com

4 yorum:

Adsız dedi ki...

neval biliyor musun sen çok güzel bi'insansın.

gaia dedi ki...

hem de süper şa'ane biridir sevgili anonim.

Adsız dedi ki...

"Ne fark eder ki?" dedi küçük prens. "Nasıl olsa her şey küçücük benim yaşadığım yerde."

i.

anselmo dedi ki...

bu sanatsal aktiviteyi kacirdik galiba.

ve evet güzel, ş'aane insandır. yani eminim öyledir;))