Perşembe, Ocak 04, 2007

eee sonra?

gülben geldi dün. çok özlemişim keratayı, hakikatli kız. annem öyle dedi, dün konuştular telefonda.
annem sabah arayıp, çiçekleri suladınız mı diye de sordu. bunu sorduğunda saat 9 falandı. sesi uykuluydu, derdi yokmuş gibi. bi'insan o saatte arayıp da çiçekleri suladınız mı diye sorar mı? kahvaltı sofrasındaydık. çiçekler hemen yanıbaşımdaydı. bi'hışırtı duydum, herşey durdu. çayımı karıştırdım.
-tamam anne, sulicam, hadi uyu...

istiklal son zamanlarda çok kalabalık. süslenip püslenip o kalabalığa çıkan ve orda gezmekten zevk alan insanları bazen anlamıyorum. evinize gidin, go home!


ve sen, evet tam olarak sen , kro değilsin...

4 yorum:

gaia dedi ki...

suladın mı?:)

Adsız dedi ki...

dün kumbaracı yokuşunu tırmanmak zorunda olna biri olarak söyleyebilirim ki;
insanlar artık istiklale sığmıyorlar,
inanabiliyormusun ya, küçük kurabiye dükkanına kadar yokuşta adım atacak yer yok!

Adsız dedi ki...

evde oturarakda kro olunabilir.

Adsız dedi ki...

eklemeyi unuttum : ben kronun önde gideniyim bu bağlamda.