Pazartesi, Ocak 22, 2007

aloğğ çok az kaldı...

seda beni arıyo rüyamda. ingiltereden.'yapamicam neval burda, çok zor, dayanamıyorum sanırım'...'saçmalama seda çok az kaldı, bırakamazsın, sabret...'
o sırada sen arıyosun, hala rüyadayım, meşgule basıyorum seda'ya moral vermem gerek diye. sonra bi'daha aramıyosun. uyanıyorum, tuvalete gidiyorum. evde çay ve ekmek kızartması kokuyo. tuvalete gidip gelene kadar çok üşüyorum. üşümek o kokudan daha kuvvetli. yine yatıyorum. saat dokuz buçuk.uyuyorum. bu sefer ablamlar bi volkswagen kullanıyolar. ben içine binmek yerine kaportasında oturuyorum. hani gülen kısmı... inmem gereken yerde, salıncakta sallanırken bir ki üç dediğimde atlayıp inerim ya ben, heh işte öyle iniyorum. hoooop...
kıçım açıkta mı kalmış?

2 yorum:

ABİZER YEREBATAN dedi ki...

ahan da ruyana girmisim... Nasılım?

Merak etme dayanmak kolay mucadele etmek zor:) kızarmıs ekmek mı bı de sucuklu yumurta hellım de kızart valla atlar gelırım, ne anlar bu british kraliyet kişisi zevkten,varsa yoksa verimlilikk, eller calıssın:)vosvogen kac kısılıktı?

neval dedi ki...

ben diyim 5 sen de 4.yer vardı ama içinde değildim.rüya işte.