Perşembe, Kasım 24, 2005

yağmur mu? çamur mu?


Ablam bana kış hediyesi bir çift bot aldı.Çocuklar gibi şendim dün gece,bütün pantolonlarımla denedim.Evde hopladım zıpladım.Suların üstünden şöyle atlarım dedim,kar yağsa şöyle bozarım dedim, su mu? hayatta girmez taş gibi bot dedim.Sonra başucuma koydum,yattım,hayal kurdum,uyudum.
Uyandığımda,tıpkı çocukken yaptığım gibi,geceden hazırladığım giysilerimi giydim, botlarımı da çektim altına, süper şahaneydim.Ne yağmur? ne çamur? hepsi vız gelirdi bana,önüme gelene bin tekme atardım.Botlarım siyahtı, ben ise bir tırtıl ve dilimde şu melodi okulun yolunu tutmuştum;
Tırtıllar asla asla asla asla kahverengii bottt giymezleeeerr,traalalaalaaaaa...

4 yorum:

KM dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
neval dedi ki...

herşey süper olsun:)

KM dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
neval dedi ki...

yazıp yazıp silen şahıs sana diyorum:) beni herkese deli diye göstermek istiyosun di mi,kendi kendine konusan:) napıyorum ben yaa:)