Salı, Kasım 01, 2005

hatıra hatıra dedin...

Hatıra defteri aldırtmışım babama küçükken. O da ilk sayfasına bişeyler yazmış:
''...neval günlük tutacağı için bu defteri bana altı bin liraya aldırttı...senin başarıların benim gururum olacaktır sevgiler çocuğum.''

Şimdi onları karıştırıyordum. Beni güldüren bir kaç manili hatıra:

''sevgili arkadaşım Neval seni çok ama çok seviyorum. Seni duygudan ve çiğdemden daha çok seviyorum inan yani Ailenide çok seviyorum onları unuturmuyum canım.Gülşah ablayı,betül ablanı,Anneni,babanı ve can'ı tabi yanlış anlama o anlamda söylemek istemedim.Sevgili ve değerli arkadaşım Neval hatıra'ya son vermek zorundayım ve sana okul hayatında ve diğer şeylerde başarılar dilerim. mani: şelaleler akıyor
neval içinde yıkanıyor
bunu gören erkekler
şaşkın şaşkın bakıyor''

Bu arkadaşım kesin Can'a vurgundu. Hemen panik olmuş yanlış anlama falan diye. Hatırlıyorum maniyi okuduktan sonra çok utanmıştım. Hey Allahım!

''Neval seni çok seviyorum.Seninle bazen iyi anlaşamıyoruz.Kavga ediyoruz.Sonrada üzülüyorum.Seninle küsmek istemiyorum.Önceden en çok Duygu'yu seviyordum.Ama artık en çok seni seviyorum.Çiğdemide senin kadar çok seviyorum.
Şimdi maniye geçiyorum: al gibi kirazlar
beyaz beyaz kiraz
al gibi elmalar
gel beni ağzına at''

Kesin bu kız bana sinir oluyordu, karar verememiş sevmiyorum seni diyememiş, hatıra defterimde ona da temiz bir sayfa ayırdığım için utandı benimle ilgili düşündüklerine. Maniye
geçtiğimizde sinirden saçmalamış olduğunu görüyoruz.

''sevgisiz Neval; bana bu solmuş sarı yapraklı sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim. sana hayatın boyunca mutluluklar dilerim(tabiii başarılarıda unutmuyor başarılar da diliyorum) sevgilerimle
aşk bir boktur onu yiyen coktur sen bu boku yeme olur mu?
yukarıda yazılanların hepsi yalandır.ilgili şahıslara duyurulur.
herkese ve herseye sinirlenme sevgiler.S.S.V.D.S.O.A.Y.A şifreyi çözme''

Beni dövdü dövücek. Hep bir terslik hep bir asabiyet. Daha o yaşta. Ama neyse çok samimi. Yalanı dolanı yok. Küfürünü de etmiş ufak çapta. Rahatlamış beni de germiş.

Çok güldüm bunları okuyunca. İyiki babama aldırmışım altı bin liraya. Bana ayrılan bu kalbiniz kadar temiz sayfa için teşekkür ediyorum. Ayşeyi de sizin kadar çok seviyorum. Manime geçiyorum: dozer geliyor dozer
çekilin yoldan ezer
benim bir arkadaşım var
herkesten güzel

1 yorum:

Mert dedi ki...

bende ablamin defterine yazmistim ondan izinsiz, tum arkadaslarina yazdiriyordu bana sormamisti bile...