Perşembe, Mayıs 10, 2007

saat altı

ıhımm ıhımm...
her sabah 6'da kalkıyorum. hadi bilemedin 6'yı 10 geçe. kendime torpil yapıyorum. annem olduğu zamanlar kahvaltı edebilmek için muhakkak altıda kalkıyorum bi kere. torpil annem yokken var. iş kadınıyım artık ben, cumartesileri de çalışan.
uzak yerlere gidiyorum sabahları. eve dönerken de uzak yerlerden getiriyo servis beni. ismini söyleyemem edebiyat tarihçisi bulsun.
bugün eve geldim öğleden sonra. böbrek ve karın ağrısı yüzünden. çok şiddetli ama öyle hafif sanma. işyerinde, karnımda sıcak su torbasıyla, kafamı masaya koymuş sersem bi'haldeydim en son. yanımdan geçen, yanıma oturan, soru soran vs kimseyi hatırlamıyorum son on dakika.
sonraa, sonraa...sonra ne oldu? günlerdir napıyorum? alışıyorum, çiziyorum, tasarlıyorum, bilmediğim yerleri görüyorum, öğreniyorum, düşünüyorum, sayıyorum, toplayıp çıkartıyorum, hayal kuruyorum, rüya görüyorum, özlüyorum, uykumu almaya çalışıyorum, zaman kalsın istiyorum, odamın tozunu alıyorum, uyuyorum, saçlarımı sarıyorum, sabah açıyorum kıvırcık oluyorum, servise binmeden 1 dakika önce gazete alıyorum gümüşsuyundaki büfeden, servisteki şarkılara isyan ediyorum;
-hüseyin abi bari lounge fmi aç, ceylan sevmiyorum ben riv riv rivvv.
-neyi? gel sen aç...
dakikalar sonra
-neval sen böle müzikler mi dinliyosun? uykum geldi gıy gıy, kaza yapıcam
-iyi tamam aç seda sayanı aç, roberhatemoyu aç, biiirrr çok sıkıldım ikiiii yerim çok dar hüseyin abi, senden çok var.

mp3 çalar almam lazım kendime acilen. bi'de sakız çiğnenince yanımda çok sinir oluyorum ben. daha ilk günden kızlara çiğnemeyin sakın dedim gözlerimi pörtletip( yok abarttım, gayet cici bi'şekilde söyledim. dedimki;
-gece gece sakız çiğnemek çok kötüdür derdi babannem, ölü eti bıdıbıdıbikbikbik, yaaaa biliyor muydunuz?
-ama gece değil ki, sabahın körü şimdi
-hıh iste ben de onu diyorum)
bu kadar uzun sürmedi konuşma tabiki. ben sadece lütfen çiğnemeyin dedim. onlar hala çiğniyorlar ama. ölü eti diyip korkutsaydım belki daha etkili olurdu. babannem diyince önce bi'yutkunurdum ben. etkili olurdu yani. böle durumlarda acil kurtarıcım olucak sanırım müziğim. hı?
şimdi baktım da uzun olmuş yazım. gören önce bi'vazgeçebilir okumaktan. ama sizi temin ediyorum ki pişman olmayacaksınız. bunu başta yazmam gerekirdi tabi. buraya kadar gelip okuduysanız, sıkılmadınız demektir. ozaman devam edelim. sabah gazete aldığım büfe demiştim. orayı çok seviyorum ben.
-günaydın, bi radikal alabilir miyim?
-günaydın, buyrun.
-bu büfenin adı ne, ya da bayinin?
-büfe işte, sadece büfe!
-nası yani adı yok mu?
-çok istiyosan gümüşsuyu büfesi olsun
sonradan düşündüm de oranın ismi Kemal Sunal gazete bayisi (ksgb)olsun. çünkü e-kolay'ın reklam çekimlerinde Kemal Sunal ordan alıyordu e-kolayı.
-eeeee-kolaaaaaaaay...
diyordu bi'de. hatırlayan var mı?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

beğendim sıkılmadım, okudum. hatta ne zaman yazıcaksın die bekliyodum..
(nesrin)

Adsız dedi ki...

hiiiiç sıkılmadım... hepsini okudum.hatta uzun zamandır bekliyordum ye/ni yazını.http://www.georgiew.de. al sana site önerisi. moda, tasarım, fotoğraf blablabla.
ben hatırlıyorum reklamı.

Adsız dedi ki...

newo yahu coook guldum, bıd e yaıznın sonunda hic pişman olmayacaksınız demişssin ya hahahha, ne zmn yazcaksın die dusunup duruyodum off dıodum:) acaip davetiye ve nikah sekeri fikirleri buldum o kadar ıyıler kı dukkan bıle acabılırız yardım etmelisin:)Ayrııııcaaaa o kızları korkurt bence, bi de benim cok guzel hafif bi walkmenim var sana veriyim mi, cok yeni ama ben aldıgımda mp3ler cıkmaya baslayınca cok kullanamadık,ses kaydı da yapıo, kaset de kaydedio, ister sin mi, yaaaa bi de bizim fotolar noldu, ozan nerde yawwww:(

SEDA
yarın gidiyorum, onikide ucagım kalkıo, cuff cuufff

ezgekayimer dedi ki...

ooo kızım newal ben bile okudum...
gayet sıkıcısız bi yazı olmuş bence; sizce?

Unknown dedi ki...

bu kızlar fiilen olmasada karakter olarak yamyam olabiliceklerinden.sakız-ölü eti silahına davrandığında daha bi' aşka gelerek,şevkle ve 3 kat daha sesli caklatarak sakız çiğnemeye başlayabilirler ki bu durum karşısında şuurunu yitirip imdat çekiciyle camı kırıp hareketli servisten atlayarak bazı kemiklerini kırabilirsin.
Hayatta herşey insanlar için...
''Bu ihtimali'' göz önünde bulundurup şimdilik ölü etiyle ilgili kısmı anlatma bence.