Salı, Mayıs 01, 2007

1 dakika sonra.

gördüğüm rüyalar ki belli dönemlerde çok görürüm, ertesi gün yaşadıklarım mutlaka bi'şekilde bi'yerden o rüyalara deyer. bazen olan biten şeyden sonra, ben rüyasını görmüştüm, demek ki o rüya bunaymış derim. derim yani bunları ben. inanırım rüyalarıma.
bunu geçelim. 15 dakika önce nerdeyse bi paketten fazla antep fıstığı yedim. nasıl o kadar yiyebildim hatırlamıyorum. kabuklarını çıkarıp hızlı hızlı yedim. sadece çok güzellerdi onu hatırlıyorum. o sırada, başka seyler düşündüm. düşünmem bitince antep fıstıklarının da bittiğini gördüm. birden miğdem bulandı. sıfır bedenler gibi kusmak istedim. ama sıfır beden olmak için değil. yedikten hemen sonra kusmak olarak benziyolar temel olarak, ondan.
mesela nar soyarken de çok şey düşünüyor buluyorum kendimi. bi'de bişey daha vardı, yaparken düşünmekten hipnotize olduğum ama hatırlamıyorum. neydi neydi? neyse...aklıma başka bişey geldi.
bi'keresinde şeftali yemiştim günde en az iki tane ve utanmadan şeker koyarak. heryerim kabarmıştı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah eb ah newal sana ilaclar napsın bi paket antep fıstıgını ye sonra benım sıvılcem cıktı de, yuhunuz:)
seda

Adsız dedi ki...

Ceviz adam sip sap sap
Burnu uzuzn lu lu lu
Kasi keman giy giy giy
Saçi rüzgar vü vü vü
Karni davul güm güm güm
Bize güler hah hah ha!

not:blogun eglenceliymis tesaduf denk geldim birseyler yazmadan edemedim formata uygun... beste benim :)
ceviz adam