Pazar, Mayıs 13, 2007

12 mayıs cumartesi drum halkası


dün nesrin bize kalıcaktı. eve gittiğimde güşşah ablam giyinmiş süslenmiş
'hadi tünele, hadi' diyordu. nesrin hadi dedim, hadi.
çok güzel bi'cumartesi oldu. ama gözümden uyku akıyordu, son enerjimi ritim tutmaya verdim, bi'de biraz fotoğraf çekmeye. ben müzisyen olucam dedim. bizi çok sevdiler gerek hamdi akatay olsun, efendime söliyim gerek kardeşi olsun, ıhımm ıhıımm gerekse dolapdere big gang deki bir kaç kişi olsun(oha!... bizim enerjimizi ve ritim tutma harikuladeliğimizi bütün(!) projelerinde görmek istediklerini falan sölediler. hepsi beraber değil tabi. elçi olarak hamdi beyi yolladılar. gülşahta 'ben ve ekibim şeref duyarız' dedi. ahahaha.
sonlara doğru ortaya çıkıp hepberaber müzik yaptık adamım(!) o sırada 'ben müzisyen oluuuuucam' diye naralar atıyordum.
bi'de en zevklisi herkesin üç dört saniye çalmayı bırakıp, tekrar bütün gücüyle çalmaya başlaması ve kahkahalar. ayol beyoğlu belediye başkanı bile çalamadı ahahaha. videomuz da şurda işte
haftaya sizi de bekleriz. ama ben çalamam ki demeyin, gerekirse öğretiriz hahayyt

Hiç yorum yok: