Cumartesi, Şubat 10, 2007

sevgili güşşah ablama tam da yanımdayken mektup yolluyorum




ama o görmüyo. saçını kurutuyo. nota çalışıyo. beni büyütüyo ve daha bir çoğu... bazı zamanlar sarılsam yetmez diyorum. gözlerimi tavana çevirip düşündüğüm çok oluyo. çok güzel o. vallahi bak! bi zıplıyo atıyorum, sanki uçuyo. mesela bi dans ediyo, herkes gibi değil. gözlerimi kocaman açıp vavvvv diyorum. vaavvv! şarkı sölerken etrafında küçük yıldızlar çıkıyo ama o görmüyo. ben görüyorum. yani aslında o da sihirbazında bi'insan. belki de bilmiyo. alkışlar hep onun için geliyo ve onun hep beni şaşırtan bi bis-i oluyo. bi'şey diyesim var, yetmiyo. sadece bi şarkı sölicem ondan küçükken öğrendiğim notaları bi'çırpıda ezberleten. onun için söylüyorum ıhımm hmmm;

dooo bir küllah dondurmaaa ree masmavi bir dereeeeee mii denizde bir gemiiii fa gemide bir tayfaaaa sol papatyalı bir yol....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

peki ''la'' için soğanlııııı laaaaahmaaacuuun...diyebilir miyiz?

Adsız dedi ki...

yıldız da laf mı? O şarkı söylerken zaman duruyor...sesi çok eski çağlardan gelen bir çığlık içimi titreten...
ne mutlu bana ki onu ondan vesile sizi tanıyorum...

ozlemarsoner dedi ki...

gülşah senin ablanmı neval?..güzel anlatmışsın bide onu tanıma şeklini.. bana çok hayal ettirici geldi..

ozlemarsoner dedi ki...

bide annene çok selam hep sölemeyi unutuyorum..