Cumartesi, Şubat 03, 2007

bi'şeyin olmasına yüz gün kalırsa ne olur ya da olucak?

zaman daha çabuk geçicek, yüzden sonraki gün çift rakamlı sayılara geçilicek.
zaman daha çabuk geçicek. kelimeler ve cümleler ise 1.ve2. satırların başları gibi uyumlu olucak. dolaplar toplanıcak, yerleşilicek ve düzenlenicek gibi düşün. zeze güneşi uyandırıcak. bu yazdıklarımı pek kimseler anlamayacak ve ben artık çok güzel konuşağğcağım.
' -Portuga!
-hımm...
-hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?
-neden?
-çünkü dünyanın en iyi insanısın. senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve 'günışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu' hissediyorum.'
yani 100 olunca günışığı daha da yaklaşıcak. 99,88,77... geri geri sayabiliyorum ben torpil yaparak zamana ve küçükken yıldız aldığımda örtmenimden geri geri saydığım için-hele bi de kuyrukluysa- sevinirdim tabi. ama diyeceğim o ki yıldızı ve kuyruğunu nasıl çizmiş diye bakardım herşeyden önce. resim derslerinden hep 100 alırdım hee bi de beden eğitiminden. işte yüz demek 'vay beeeee' demektir havaya bakıp. vay beee ebee! ebeyim ben, hadi çık! yüze kadar sayıyorum bak.

4 yorum:

ABİZER YEREBATAN dedi ki...

şeker portakalı...
Herkes cocuk kalsın diye...
şeker portakalı, bi efsane, bi hayatta kalmak işi, bir varoluş mücadelesi, oyunda bile nemeçek olabilmek...
Pek az kimse anlıor olabilir ama anlayanlar hic unutmuor, selam olsun dogan gunese ve cocuk cetelerine:)

Adsız dedi ki...

basbayağı şafak sayıyorsun sen.

neval dedi ki...

şafak öyle sayılmaz.

Adsız dedi ki...

altıya mı gidiyordum yoksa yediye mi şimdi bilemicem. ara dönem tatilinde ödevimdi, şeker portakalı. okunup özeti çıkartılacaktı. ben kitap ödevlerine hep karşı çıkardım.
ama o şa'hane kitap iyi ki ödevim olmuş. daha sonra karşılaşamayabilirdik belki.

o uykuya kış kışlandığım gece var ya, işte o gece ben de biraz okudum. sonra da hemencecik uyudum.

dilara