Pazartesi, Aralık 11, 2006

misvakla canım misvakla...

İhsan askere gidiyor. Günün sonunda, metro çıkışında, Ayça'nın aldığı kestaneleri yiyip bitirene kadardı aslında. Göz açıp kapatıncaya kadar gibi bi'şey yani. Herşey böyle aslında. Kestaneleri yiyip bitirene kadar, gidicek, gelicek. Anladın sen!
Daha öncesinde de şeyi keşfettik, ıııııı hani umayumay'ın bi'şarkısı var ya, yok yok yok yok yok yok gidecek yerim, sağlam erkeğim hiçbişeyim yok, diye devam ediyordu. İşte bu şarkıyı nasıl yazdığını. For eksempıl; bugün istiklaldeyken Ayça'nın çantasına bi'çocuk elini daldırdı. Anında döndük farkedince. Napıyosun sen falan derken, çocuk 'yok yok yok!' dedi sadece. Oha dedik, ne cesaret! Sonra gittik biz de hemen bambiden dürüm aldık. Napsaydık?

3 yorum:

gaia dedi ki...

ne güzel olmuş kıs burası:)) bana da bana daaaa...

Asuman Unsal dedi ki...

ay şeker olmuş
bayıldıms

Adsız dedi ki...

kestaneleri koymaya başladım sobanın üstüne :)
şimdi gidiyorum.. ama gelicem.. kimse bi yere gitmesin ben dönmeden, ama belki ben giderim.. ahahaha...

bu arada hakketten güzel olmuş yeni sayfa :: emeği geçenlere sevgiler :) omuzlarımın arası kaşınıyo, kanat mı çıkıcak ne ::

i.